דירקטוריון סלקום אישר את המלצת המנכ״ל אבי גבאי ומינה את אילן סיגל למנכ״ל גולן טלקום. סיגל, שישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי בקבוצת סלקום וחבר בהנהלת החברה, ייכנס לתפקידו ברבעון הראשון של 2021 בתום חצי שנת צינון.

סיגל חוצה את קווי התקשורת לאחר שמילא שורת תפקידים בכירים בקבוצת בזק ב־14 השנים האחרונות. הוא בן טיפוחם של רן גוראון, מנכ"ל קבוצת אלפא (שבמסגרתה פועלות חברות הבת של בזק). בחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ״ל השיווק של פלאפון ובשנתיים האחרונות כיהן בנוסף כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes ובזק בינלאומי, נוסף על תפקידו בפלאפון.

בין הישגיו של סיגל העברת פלאפון לאסטרטגיית צמיחה ומהפכת הדיגיטל בחברה, השקת ה־IoT, הובלת השקת דור 5 בפלאפון והובלת השקת yes פלוס על פלטפורמת אפל ואנדרואיד. על פי ההערכות, סיגל ייקח חלק פעיל בהחלטות הניהוליות של סלקום. חוץ מניהול גולן טלקום הוא יסייע במיוחד בהחדרת רשת דור 5 לסלקום. מדובר בחברת התקשורת היחידה שעדיין לא הפעילה רשת דור 5, בגלל פיגור בפריסת האנטנות.

אבי גבאי: ״אילן הוא מהמנהלים הטובים והמוכשרים בענף התקשורת, ומהיכרות אישית איתו אני משוכנע שהוא יקפיץ את גולן טלקום ויביא אותה למקומות חדשים". סיגל אמר כי "לאחר 14 שנה בקבוצת בזק אני נרגש לקראת המעבר לקבוצת סלקום, להביא מהניסיון והידע משוק התקשורת, ולהוביל את גולן טלקום לצמיחה ולשיאים חדשים".