סיפור מזעזע התגלה במהלך מסיבת יום הולדת של בנה של האם יוליה, שהתעללה בבתה התינוקת וכלאה אותה בארון בגדים בחדר ריק, במטרה לגרום לה למות מרעב. התינוקת, בשם קטיה, נולדה בחודש אפריל האחרון והיא חיה במשך כל חייה ממים ושאריות מזון שאחיה הבכור נתן לה בסתר. 

המשפחה, חיה בעיירה קארפינסק שברוסיה, ובמהלך יום ההולדת ה-13 של הבן הבכור, אחת מחברותיה של האם, בת ה-37, שמעה צרחות ובכי של תינוק מחדרה של האם. כאשר היא נכנסה לחפש אחר מקור הבכי – היא מצאה את התינוקת בארון כשהיא בתוך תיק, כך דווח בעיתון המקומי Krasnoturyinsk Live הרוסי. 

התינוקת שנמצאה בארון הבגדים (צילום: רשתות חברתיות)
התינוקת שנמצאה בארון הבגדים (צילום: רשתות חברתיות)

כשהחברה מצאה את התינוקת האומללה, היא שאלה את האם בתמימות מדוע אחד מחדרי הבית סגור כל הזמן והיא ענתה לה, כי החדר משמש כחדר אחסון. כשהחברה סיפרה לה כי היא שומעת בכי של תינוק בוקע מהחדר, האם ענתה כי מדובר בבובה שבוכה מעצמה. "האם המתעללת שמרה על לידת בתה בסתר, אחרי שרצתה להרוג אותה, אך לא היה לה אומץ לעשות זאת. היא קיוותה כי התינוקת תמות מרעב", אמר גורם בכיר שמכיר את המקרה. בנוסף, התברר כי התינוקת נולדה כתוצאה מרומן סודי של האם עם גבר נשוי, שנערך בזמן גירושיה מבעלה לשעבר. 

השוטרים שקיבלו את הדיווח על הסיפור הקשה, הלכו לבדוק את בית המשפחה ומצאו את התינוקת המורעבת. "קשה להאמין לסיפור הנוראי הזה, אך קשה ככל שיהיה, זו האמת", אמר דובר המשטרה המקומית, ולרי גורליך. אחרי שהתינוקת נמצאה, השוטרים קראו לצוותים הרפואיים שיעבירו אותה לטיפול נמרץ, ובזמן כתיבת שורות אלו, עדיין נאבקים על חייה, לאחר שסבלה מתת תזונה קשה. היא הועברה לבית החולים בבירה, כ-270 קילומטר ממקום הימצאה, במסוק רפואת חירום. 

מחקירת האירוע עלה כי הבן הבכור ידע על קיומה של אחותו התינוקת בת החצי שנה, אך ככל הנראה, האם איימה עליו שלא יספר על כך. הילד ברחמיו היה מאכיל את התינוקת מידי פעם ומטפל בה. השוטרים סרקו את הבית ולא מצאו כלל אוכל או ציוד לתינוקות בדירתם. האם המתעללת נעצרה והיא נמצאת בתהליך של בדיקה במרפאה פסיכיאטרית, כך על פי רשויות החוק המקומיות.