נפרדים מארמניה וכבר ברור מה הקצב של העונה, הדחה כל ארבעה פרקים, המירוץ לצ'יליון, לוקחים את זה איזי, שאנטי, העונה רצים במקום. הערב הייתה הפעם הראשונה שהמירוץ מתמודד מול הזמר במסכה, אישית אני מעדיף את המירוץ, מי זה? מי זה?! זה רון שחר, ניצב לו בכפור, ממתין בסבלנות כאילו הוא אמא ארמניה. אך עם כל האהבה לאמא ולמירוץ, אין לי ספק שבדרוג הרייטינג המירוץ יאכל את האבק של הזמר במסכה, אבל אנחנו עם הזוגות, באש ובאליס.

מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

אם במקרה פספסתם פרק, אין דבר, חלק מהזוגות עוד תקועים בארון קבורה שקוף, מתפללים שזרקו עליהם ג'וקים טבעונים ולא את הזחל הרעב. שאר הזוגות מחפשים ארמני דובר אנגלית שיתרגם הוראות לקיפול תיבת נח ענקית מנייר, משימה אחרונה, קיפול גורלי. 

בארון הבלהות, עומר משחרר את נטע, "אל תגעי בי, את עם ג'וקים", אומר לה באהבה ובכנות ששמורה לאחים. תענוג לראות אחוות אחים אמיתית, הוא נלחם למענה ומרחם עליה בעודה צעקה את נשמתה מתוך הארון, אני בטוח שגם כמה ג'וקים ניסו לברוח. אך עם כל החמלה והדאגה, עומר עדין אח ולא יפספס את ההזדמנות לצחוק על אחותו. הם הופכים לזוג האהוב עלי.

האחים צ'יל הקולים מוצאים זוג אמניות צעירות לעזור עם הקיפולים, לא רק קר בארמניה, גם קול שם. אביתר וליאן מחליפים את הבחירה שלהם, הם מבינים שעדיף למצוא ארמני צעיר ולא את סבא ג'פטו למשימת תרגום ההוראות. הזוגות מקפלים ומסתבכים בזמן שאן (או ירדן, אין לדעת) מתפתלת מכאבים בארון השקוף, כשהיא יוצאת רואים שהיא לבשה בגד ים זעיר, מגיע לה פרס, כך נראית זינה הנסיכה הסובלת.

בינתיים בקו הסיום, יעל ויוסיאל מחכים רבע שעה, לא שזה באמת משנה. במירוץ אין הבדל בין המקום הראשון למקום השני או השלישי, רק המקום אחרון מפסיד וגם זה משמיים. "שמיים" זה שם המשפחה של נהג המונית הארמני שיטעה אותם, או השם של ההובו שחילק את המעטפות בסוף משימת התיבה. תגידו, זה הכרחי? כמה משלמים לאנשים האלה לעמוד בתחפושת מוזרה, מאידך, בקשת עכשיו יש תחפושות מוזרות יותר, זו טלוויזיה בקורונה, מתים על מסכות.

מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

זינות נגד גילי וטלי, רצים לעבר נקודת הסיום, גילי כבר רואה עצמו בישראל, שותה קפה ברוטשילד. רון שחר מודיע להם שהגיעו למקום השמיני, הם מביטים בו בדממה, לא מבינים אם הם עדיין במירוץ. קדימה רון, אפשר לשבור קצת דיסטנס, רואים אותך פעם בארבעה פרקים, זה הזמן שלך לזרוח, לומר משהו, לפרגן ולהסביר. אתה לא רואה שהם עומדים מולך בשארית כוחותיהם? אני לא מבין מה ההתלהבות ממנו, בשבילי הוא רון ולישון.

הזינות מגיעות למקום האחרון ומודחות מהמירוץ. מתחילת המירוץ קולות רבים ברשתות חברתיות טוענים שהמירוץ מכור לטובתן של הזינות, כעת, זהו זמן מצוין שכל אותם מפריחי שמועות יאכלו את הכובע ויתנצלו. המשחק לא מכור, ההפקה לא משאירה או מדיחה לפי ראות עיניה, לפעמים זה פשוט חוסר מזל. נכון שיש זוגות חזקים, קרי, אסף ונתא או יעל ויוסיאל, אבל גם הם יכולים למצוא עצמם מודחים, לפעמים פניה אחת לא נכונה וכל העבודה הקשה נזרקת לפח יחד עם דליים של ג'וקים ותולעים.

מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

מחר פרק נוסף, אני יוצא לפגרה, ניפגש בעוד כמה פרקים, כשיהיה קצת יותר על מה לכתוב, אי אפשר לסקר נאמנה חצאי פרקים. נסיים בסיכום של האחים צ'יל על ארמניה, כאשר הנציגה הארמנית בירכה אותם: "היה סתם" ענה לה אחד האחים. ליתר דיוק, היה סתם ארוך מדי וסתם אכזרי מדי. לדעתי, הזוגות לא יתגעגעו לארמניה ולא נעים מאמא ארמניה, כי אחרי ארבעה פרקים אף צופה לא ירצה לבקר אצלה.