ילד בן חמש נתפס במצלמה כשהוא מגן בגבורה אמיתית על אמו, אחרי שארבעה גברים פרצו לביתם ואיימו עליה כשהם חמושים באקדחים. הרגע האמיץ התרחש לפני כשבועיים במהלך שעות הבוקר, אחרי שהפורצים נכנסו דרך דלת הכניסה של הבית של טמיקה ריד בסאות' בנד, אינדיאנה, ארה"ב.

תיעוד הגבורה של בן ה-5 מגן על אמו מפני הפורצים

המשטרה המקומית סיפרה לערוץ החדשות WNDU כי הפורצים דפקו על הדלת לפני שנכנסו, וכאשר הילד, בשם דיוויד, קרא להם להיכנס, הם נכנסו אל הבית בסערה. בסרטון אפשר לראות את ריד באמצע גיהוץ בגדים, בזמן שבנה הקטן משחק בסמוך לה. כשהפורצים חדרו אל תוך הבית, ריד קמה כדי להבין מהו מקור הרעש, וגילתה ארבעה גברים, לבושים בקפוצ'ונים עם אקדחים שלופים. 

הפורצים הכריחו את ריד לשבת על הספה, ולאחר מכן הובילו אותה באיומים אל מחוץ לטווח הראייה של המצלמה. בזמן הזה, הכוכב של האירוע, בן החמש, החל לזרוק את הצעצועים שלו על הפורצים במטרה להרחיק אותם. לאחר מכן, הוא החל להיתלות על הפורץ ולמשוך בבגדיו על מנת להגן על אמו, שנלקחה בידיהם. למזלו של הילד, החמוש בחר שלא להתעסק בילד או לפגוע בו. 

ריד סיפרה ל-WNDU כי היא פחדה בעיקר כי הבן שלה היה איתה בבית וכינתה אותו "הגיבור שלה". היא סיפרה כי היא ניסתה לעשות כל שיכולתה להוציא את החמושים מביתם לפני שיפגעו בבנה. דיוויד הצעיר סיפר גם הוא כי הוא ניסה להגן על אמו: "ניסיתי לזרוק עליו צעצועים ופגעתי בו עם המכונית שלי". 

אמצעי התקשורת המקומיים קוראים בימים אלו לתושבים באזור לעזור למשטרה בחיפוש אחר הפורצים החמושים. "אחרי שהילד הקטן הגן על משפחתו וביתו, עכשיו תורה של הקהילה להגן עליו", כפי שנאמר בתקשורת על ידי המשטרה. לבסוף, החמושים עזבו את הבית לפגוע באיש וללא כל שלל. הבלשים ביוטה עדיין חוקרים את האירוע, אך נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא נמצאו חשודים.