בעקבות ציוץ בטוויטר: חדשות ערוץ 12 והכתב עמית סגל הגישו היום (רביעי) מכתב לחבר הכנסת יאיר גולן, בו נטען כי חבר הכנסת פרסם עליהם פרסום שקרי ופוגעני ממנו עולה לשון הרע. במכתב התייחסו לציוץ שהעלה ח"כ גולן ברשת טוויטר, בו התייחס לכתבה שפורסמה על ידי סגל במהדורת החדשות בערוץ, ובה נשמעו הקלטות של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בציוץ שהעלה גולן נכתב כי בכתבה המדוברת פורסמו הקלטות של מנדלבליט מלפני שנים. "הבוקר מיקי זוהר איים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו - יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד, נתניהו אוסף את ההקלטות, סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן", כתב גולן. 

במכתב נטען כי סגל פעל בנאמנות לעבודתו העיתונאית וכי ההאשמות כי הוא חלק מפעילות פשיעה פלילית מאורגנת הנה פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, ממנו עולה לשון הרע ,שמטרתו לבוז לחדשות ערוץ 12 ולכתבים ולפגוע במקצועם. 

כזכור, יו"ר הקואליציה חה"כ מיקי זוהר העניק היום ראיון שגרר תגובות נסערות במיוחד, במהלכו איים כי אם ייחשפו הקלטות נוספות נגד היועץ המשפטי לממשלה במידה והוא לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום. מטעמו של נתניהו הדפו את דבריו של זוהר וטענו כי הם נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה, שמסתייג מתוכן הדברים. 

אתמול פורסמו הקלטות בהן נשמע היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט משוחח עם מי שהיה חברו הקרוב ושימש כראש לשכת עורכי הדין, אפי נוה, שמואשם כיום בפלילים. בהקלטה נשמע מנדלבליט מותח ביקורת חריפה כלפי ניצן, שנמנע מהכרעה בתיק שהתנהל נגד היועץ בפרשת הרפז. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו מדבר על החלטת מנדלבליט. צילום מתוך עמוד הטוויטר של בנימין נתניהו