מאות כיסאות ורודים הוצבו היום (רביעי) בלב נמל תל אביב ובפארק הלאומי ברמת גן. מפגן זה נעשה כחלק משני מייצבים חדשים שיזמה חברת כתר בשיתוף עמותת "אחת מתשע", עיריית תל אביב ועיריית רמת גן. כאמור, באישון לילה נכרכו זה בזה מאות כיסאות ורודים, על מנת ליצור את "הסרט הוורוד" - האייקון המזוהה עם חודש המודעות לסרטן השד, המתקיים כמדי חודש אוקטובר.

ליד כל מיצג הוצב שלט המסביר את החשיבות בגילוי מוקדם, ואף מעודד נשים לגשת להיבדק – תחת הכותרת: "שבי רגע - זה עשוי להציל את חייך". בתוך כך שילבו המארגנים קוד סריקה המפנה לאתר ובו מידע מציל חיים על כל הנוגע לטיפול במחלה ומניעתה.

סרטן השד (צילום: ingimage ASAP)
סרטן השד (צילום: ingimage ASAP)

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"ליה המשותפים של חברת כתר הדגישו: "כחברה שדוגלת בהעצמת נשים וקידומן בתעשייה, וכחברה גלובלית שהוקמה בישראל עם מוצרים הנמצאים בכל בית בארץ מזה שבעה עשורים, בחרנו לקחת את האייקון המושרש בישראליות, כיסא כתר פלסטיק ולייצרו בורוד.

עוד מסרו השניים: "בחרנו לעשות זאת מתוך אמונה כי עלינו להיות מעורבים בחברה ולקדם באמצעות פעולות מעוררות שיח את בריאות הנשים והמלחמה בסרטן השד. אנו גאים לקדם פרויקט חברתי זה בשיתוף עמותת "אחת מתשע", עיריית תל אביב ועיריית רמת גן".