מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד ניהלתי יחסים מורכבים למדי עם השיער שלי - ארוך, מלא ודי מבולבל, שעדיין לא החליט אם הוא חלק, גלי או מתולתל. אחד מרגעי השיא היה באזור כיתה ו', כאשר הגיע השלב (המוזר למדי), שבו מרבית בנות הכיתה השתעבדו למחליק השיער, המסקרה המאריכה והגלוס השקוף. ניסיון אחד עם המחליק גרם לי להבין שזה לא יהיה קל להחליק את השיער שלי, בטח אם אני רוצה להפוך אותו לחלק כמו של יתר החברות שלי. אז ויתרתי ולמדתי לחיות איתו. מאז עברו כמה שנים ועשרות בקבוקים של קרם, גלייז, סרום וכל מה שתעלו על דעתכם. הטכנולוגיה וכך גם המחליקים לשיער השתנו, אבל החשש שלי מהם - נשאר.

כך היה עד שה־Dyson Corrale הגיע אליי. זו הייתה הפעם הראשונה שבה באמת הצלחתי ליהנות משימוש במחליק, שמאפשר לעשות פעולת נוספות מלבד החלקה. אחת הבעיות המרכזיות שהרגשתי עם מחליקים הייתה שפשוט התקשיתי להגיע לכל השיער בצורה שווה - לא משנה כמה ניסיתי, תמיד היו קצוות שיער שהצליחו "לברוח". אבל לא במקרה הזה - המחליק האלחוטי מבית דייסון מצויד בפלטות גמישות, שתוכננו לקבץ ולאסוף את השיער טוב יותר, ולכן הן מאפשרות שליטה רבה על תוצאות העיצוב, גם כאשר התספורת מדורגת ולא כל הקצוות באותו האורך.

המחליק הייחודי של דייסון מתאים לכל סוגי השיער, והוא כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום החכמה השומרת על טמפרטורות מדויקות, כך שנמנעת התחושה, שחוזרת על עצמה פעמים רבות בעת עיצוב השיער באמצעות חום, שלפיה השיער כאילו "נשרף". כמו כן, ה־Dyson Corrale כולל שלושה מצבי הגדרת חום מדויקים: 165, 185 ו־210 מעלות צלסיוס. הדבר מאפשר שליטה מרבית על עוצמת החום של המכשיר, וגם על אופן העיצוב.

המחליק נטען לטעינה מלאה תוך 70 דקות, ומספק עד 30 דקות פעילות. הגעתי למחליק די סקפטית, והופתעתי - הצלחתי להחליק את השיער בקלות ובמהירות. בהמשך גיליתי שאפשר להיעזר במחליק כדי לעצב את השיער בדרכים נוספות - מגלים קטנים עד בקבוקים. השיער היה מבריק ורך מאוד אחרי השימוש במחליק. נסיינית נוספת, בעלת שיער גלי, דק וארוך, ציינה שזוהי הפעם הראשונה שבה היא מצליחה להחליק את כל השיער כמעט ללא מאמץ.

הופתעתי מאוד, כי לא האמנתי שבשלב מסוים אני אצליח להחליק את כל השיער שלי, מבלי להישאר עם ידיים כואבות, כתפיים תפוסות ושיער שרוף. מחיר המכשיר הוא 2,190 שקל.