ח"כ יאיר גולן הגיב היום (חמישי) לתביעת הדיבה שהגיש נגדו כתב חדשות 12 עמית סגל בגין ציוץ שפרסם בטוויטר ובו האשים את סגל ב"פשע מאורגן". בציוץ התגובה שפרסם גולן כינה אותו "עיתונאי החצר של בלפור" והוסיף: "אתה שותף לעבריין לכאורה".

״אז עמית סגל עלה להתקפה, והגיש נגדי תביעת דיבה", כתב גולן. "עיתונאי החצר של בלפור, האיש הממונה על הספינים התקשורתיים עבור נתניהו, סבור שאין זה ראוי שאפילו ארמוז על שותפותו בארגון העברייני שמקיף את ראש הממשלה, לדעתי כמובן". 

"אז מר סגל הצעיר, אומר הבוקר ובמיוחד עבורך את הדברים הבאים: אתה שותף לעבריין לכאורה, אתה מנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי ובלתי חשוב כדי להסיט ממנו את הביקורת על כישלונותיו המתמשכים", האשים גולן. "כן, אני חושד בך בתיאום מלא עם האבא או בנו או עם שניהם, וכן אני ממש משוכנע שמזמן זנחת נורמות עיתונאיות ראויות".

"אתה מייצג בדיוק את מה שאני נלחם כנגדו - השחתת המרחב הציבורי, וזריעת כאוס במערכות השלטוניות בישראל. אה, כמעט שכחתי, בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי, זה מעיר בי את נפש הלוחם".

כזכור, אתמול קיבל גולן מכתב אזהרה מחדשות ערוץ 12 וסגל, בו נטען כי חבר הכנסת פרסם עליהם פרסום שקרי ופוגעני ממנו עולה לשון הרע. במכתב נטען כי סגל פעל בנאמנות לעבודתו העיתונאית וכי ההאשמות כי הוא חלק מפעילות פשיעה פלילית מאורגנת הנה פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, ממנו עולה לשון הרע, שמטרתו לבוז לחדשות ערוץ 12 ולכתבים ולפגוע במקצועם.