חשד לרצח: בבית החולים "בילינסון" נקבע הבוקר (שבת) מותו של הגבר בן ה-73 שנדקר אתמול על ידי נכדו בראש העין. צעיר בן 22 ככל הנראה הסובל מבעיות נפשיות דקר למוות את סבו לאחר שהסב העיר לו בעת ששיחק עם חתול. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו של הנכד בארבעה ימים ושלח אותו לבדיקת הסתכלות. 

אתמול בשעות הצהריים התקבלה במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א  קריאה על פציעה של קשיש בשנות ה-70 לחייו ברחוב הרכבת בעיר. תחילה נמסר על חשד לקטטה שהתגלעה במקום אלא, משהגיעו הצוותים למקום עלה החשד לפיו הקשיש הותקף בדקירות בכל חלקי גופו על ידי נכדו.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לקשיש טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים ופינו אותו בבהילות כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה.

חובש בכיר במד"א, אייל עטייה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על השביל גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה , עם פציעות קשות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הרדמה, הנשמה ומתן טיפול תרופתי, ופינינו אותו לחדר הטראומה בבית החולים 'בילינסון' כשמצבו קשה והוא מורדם ומונשם".

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע ותוך זמן קצר עצרו את הנכד החשוד במעשה.

חוקרי זירה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) אספו ממצאים מהזירה לרבות ממצאים פורנזיים, ומחקירה ראשונית עלה החשד לפיו הנכד הוא שביצע את המעשה כאמור לאחר שסבו העיר לו על כך שהתעסק עם חתול.

הנכד, כך נטען, כעס על כך שהסב העיר לו, נטל סכין ודקר את סבו בכל חלקי גופו. יצוין כי מדובר בצעיר שהתייתם מהוריו ומאז גדל ברשות סבתו וסבו.

שוטרים שהגיעו לזירה שמעו מרעייתו של הקורבן כי הנכד נטל חתול וניסה להכניס אותו לתוך דלי מים על מנת להרוג אותו. "ניסינו למנוע ממנו אז הוא החליט לדקור את הסבא את בעלי" היא אמרה.

השכנים שנזעקו מבתיהם הבחינו לדבריהם בחשוד כשהוא מצלם את סבו שהיה מוטל על הכביש בתוך שלולית דם גדולה. לשוטרים שהגיעו למקום אמר הצעיר. "אני זונה ואערוף את הראש של כל מי שאני רוצה".

בבית המשפט כאמור החליטה השופטת מרב בלומברג כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירה המיוחסת לו על אף שלא נחקר . עוד היא ציינה: "התרשמתי כי הוא נתון במצב פסיכוטי, וכן מדברי נציג המשטרה עולה כי ייתכן שסובל מלקות שכלית". היא ביקשה לשלוח אותו כאמור לבדיקה פסיכיאטרית וציינה כי במידה וישוב למעצר שיהיה תחת השגחה מחשש שיפגע בעצמו.