בעידן הטלפונים החכמים, כמעט ואין ילד שלא יודע לפתוח את הטלפון, לשמוע מוזיקה, להשתמש באפליקציות ולצלם תמונה. אמילי שמיט, בת ה-30 מאוהיו, ארה"ב, לא האמינה שזה מה שיקרה אחרי שתאפשר לבתה, בת השנתיים, לשחק בטלפון שלה. היא תועדה ערומה על ידי בתה שצילמה והפיצה בטעות את התמונות שלה ברחבי הרשת החברתית

שמיט, אם לארבע בנות, אפשרה לקרסין בת השנתיים לשחק בטלפון שלה בזמן שהיא התנגבה אחרי שיצאה מהמקלחת. בזמן שהאם ייבשה את שערה, קרסין, צילמה אותה בטעות דרך אפליקציית SnapChat ושלחה לחבריה ברשת החברתית של שמיט. רק אחרי שהאם לקחה את הטלפון שלה בחזרה מבתה, וראתה את ההודעות שקיבלה מעמיתיה לעבודה – היא הבינה את גודל הבושה שנקלעה אליה. 

שמיט ובתה קרסין בת השנתיים (צילום: רשתות חברתיות)
שמיט ובתה קרסין בת השנתיים (צילום: רשתות חברתיות)

אחד החברים מעבודתה של שמיט הגיב על התמונה שנשלחה אליו וכתב: "תודה על העירום". שמיט נכנסה במהירות לאפליקציה וראתה שבתה שלחה את התמונות שלה למספר רב מחבריה הקרובים, חברים מהאוניברסיטה, לקוחות לשעבר ועמיתים מתחום תיווך הנדל"ן בו היא עובדת. "אני ממש חושבת שמתתי וחזרתי לחיים כדי שאוכל לספר לאנשים מה קרה. זה כל כך מצחיק – הילדה שלי שובבה ובהחלט קשה לאלף אותה", אמרה שמיט לאתר החדשות המקומי, LAD BIBLE, האמריקאי. 

שמיט המשיכה לספר: "אני עובדת בחברת תיווך נדל"ן של הוריי, כשנכנסתי לעבודה, אבא שלי ישר אמר לי 'הו תראו - הנה כוכבת הפורנו של החברה'. הייתי מרוסקת כיוון שזה הגיע לכולם, ואלו לא אנשים שאני בקשר איתם ביום יום. למרבה המזל, זה היה דרך אפליקציית SnapChat, בה התמונה לא נשמרת, ולמזלי – אף אחד לא צילם את המסך". האם מיהרה לשלוח התנצלות לכל מי שנשלחה אליו התמונה שלה. חלק סיפרו כי נשלחה אליהם תמונה מטושטשת של התקרה או של הרגל של קרסין, אך הרוב אישרו כי הם ראו אותה ערומה לגמרי בתמונה שנשלחה אליהם.

הפוסט שהעלתה שמיט לעמוד הפייסבוק שלה 

שמיט שיתפה את הסיפור המביך שלה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה וכתבה:" מאז שנגמר ההלם הראשוני, והרגעים הלחוצים והמשוגעים כבר חלפו, שלב הקבלה הגיע וחשבתי לשתף את מה שקרה לי אתמול". בפוסט היא העלתה תמונה מצחיקה ומיואשת של עצמה, שהיא צילמה דרך האפליקציה שגרמה לכל הבלאגן לקרות. על התמונה היא רשמה: "כשאת מגלה שבתך בת השנתיים לקחה את הטלפון שלך הבוקר וצילמה תמונת ערום שלך בזמן שאת מתארגנת לעבודה. אז, היא שלחה את התמונה לכל מיני אנשים – חבר לעבודה, לקוח לשעבר, חבר מהלימודים ועמית לעבודה לשעבר. אני כל כך מצטערת אם קיבלתם את התמונות שלי". הפוסט של שמיט הפך לוויראלי ברשת וצבר אין ספור תגובות מצחיקות ומזדהות, שהבינו את הפדיחה, ואפילו שיתפו בחוויות מביכות משלהם.