אישה אמריקאית, שקינאה בחברתה הטובה על כך שנכנסה להיריון, החליטה לרצוח אותה, לחתוך את בטנה ולחטוף לה את התינוקת מתוך הרחם. האירוע המזעזע התרחש ביום שישי בשבוע שעבר, בעיר סימס שבטקסס, ארה"ב והתגלה כאשר הרוצחת, טיילור פארקר, הגיעה אל בית החולים המקומי עם התינוקת בטענה שהיא ילדה אותה בצד הדרך, על פי דיווחי Daily Mail הבריטי. 

סוכני הלשכה הממלכתית של אוקלהומה, OSBI, והבלשים המקומיים דיווחו לתקשורת המקומית כי פארקר פנתה לחייל מעברים שהיה באזור כשהיא בהיסטריה וטענה כי היא ילדה את התינוקת במהלך דרכה לבית החולים וכי היא לא נושמת. החייל סייע לה להגיע לבית החולים, אך למרבה הצער, שם נקבע מותה של הפעוטה. גם הקורבן, רייגן סימונס-הנקוק, בת ה-22, שכבר הייתה אם לילד בן שלוש, מתה מפצעיה. 

טיילור פארקר, הרוצחת  (צילום: רשתות חברתיות)
טיילור פארקר, הרוצחת (צילום: רשתות חברתיות)

הנקוק הייתה בהיריון בחודש השמיני, כמעט לקראת סופו, וציפתה ללדת את בנה בעשירי בנובמבר הקרוב, סיפרה אמה ג'סיקה בריאיון לרשת החדשות Fox News. מחקירה ראשונית נמצא כי התינוק טרם נולד לפני שהוצא מהגופה של הנקוק. ג'סיקה, היא שמצאה את בתה מתה אחרי המקרה הבלתי נתפס. "אני רק רוצה שהתינוקת תזיכר בזכות האדם המדהים שבתי הייתה ושאנשים ידעו שהיא לא ראויה לכך", אמרה אמה שבורת הלב. 

מוקדם יותר הקיץ, הנקוק העלתה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, שם סיפרה כי היא עתידה ללדת "תינוקת מתוקה" שתוכננה להיקרא ברקסלין סייג. בעקבות הרצח הנורא, נפתח דף גיוס כספים של חברת PayPal , שתוך מספר ימים כבר הצליח להשיג עשרות אלפי דולרים, כך סיפרה שרה וויטהד, שהחלה את קמפיין הגיוס. היא הוסיפה כי בעלה של הנרצחת, הומר, ניהל עסק לגננות יחד עם אשתו המנוחה. "אנחנו עיירה קטנה, אך הם הפכו לחלק מהמשפחה שלנו כעת". אמה של הנקוק סיכמה את הראיון לרשת  Fox News ואמרה: "תודה רבה לכולכם שהראתם לנו שיש עדיין טוב בעולם, נגעה בי הדרך בה כולם התכנסו סביבנו לאהוב, להתפלל ולתמוך".

רייגן סימונס-הנקוק, ההריונית שנרצחה באכזריות (צילום: רשתות חברתיות)
רייגן סימונס-הנקוק, ההריונית שנרצחה באכזריות (צילום: רשתות חברתיות)

בהתבסס על החקירה שהתקיימה באוקלהומה ובטקסס, פארקר נעצרה בגין רצח וחטיפת התינוק והיא נשלחה לכלא המקומי בעיר אידבל. במהלך השבוע, היא נשפטה בבית המשפט המחוזי במחוז מק'קערטיין שבמדינה. פארקר ויתרה על ההסגרה לטקסס והואשמה בשתי סעיפי רצח וסעיף נוסף של חטיפה.