בני זוג אמריקאים שטענו כי הם מכשפה וערפד וכוחם ניזון ממוות של אחרים, הואשמו ברצח אכזרי של צעירה שהכירו דרך אפליקציית הטינדר. בייל בוסוול, בת ה-26 ובן זוגה אוברי טרייל בן ה-54, רצחו את סידני לוף בת ה-24 וביתרו את גופתה ל-14 חלקים. התובע בבית המשפט טען כי השניים פיתו את לוף להגיע לדירה שלהם, אחרי שהכירו אותה דרך אפליקציית ההיכרויות ורצחו אותה על מנת "לקבל את כוחם".

קטע מתוך דיון בית המשפט בתיק

טרייל נמצא אשם ברצח אכזרי מדרגה ראשונה, לאחר שרצח את לוף הצעירה, ביתר את גופתה ופיזר את חלקיה בשקיות שזרק בצד הדרך במדינת נברסקה, ארה"ב. בבית המשפט, הזוג טענו כי הם שולטים במערכת המכשפות וכי בוסוול היא המלכה שלהן. השניים גם הוסיפו כי הם צברו את כוחם העל טבעי על ידי הריגת אנשים, וסיפרו כי הם רצחו כבר מספר אנשים ותיעדו את הרצח בסרטוני עינויים מזעזעים. 

מהחקירה עלה כי ייתכן ולוף הצעירה נרצחה במהירות, כיוון שעל פי איכוני הטלפון שלה, הוא כובה אחרי 24 דקות מרגע הגעתה לדירה של בוסוול. בנוסף, התגלה גם כי גופתה נקצצה באמצעות מסור חשמלי שנקנה על ידי הזוג שעות קודם לכן. עדת בית המשפט, אשלי הילס בת ה-23, שהכירה את הזוג, סיפרה כי טרייל הוא ערפד שחי עם 12 מכשפות ובוסוול הראשית

בנוסף, נאמר בבית המשפט לחבר המושבעים כי בוסוול היא שיצרה את הקשר עם לוף וכי היא וטרייל חיפשו בקפידה אחר הקורבן הבא שלהם. עדת בית המשפט הילס, סיפרה כי בעברה, טרייל אמר לה שהיא תוכל גם להפוך למכשפה אם היא תהרוג מישהו. לטענתו: "כדי להשיג את כוחך, תצטרך לנשום את הנשימה האחרונה של אדם אחר". לבסוף, טרייל הודה בהריגת לוף הצעירה וטען כי לבוסוול אין שום חלק ברצח חסר הרחמים.