אישה בת 33 שהוחזקה בשבי בידי בעלה בשירותים בביתם המשותף למעלה משנה, שוחררה לחופשי על ידי אנשי משטרת הריאנה שבצפון הודו. התיעוד מהאירוע הציג את האישה המסכנה במצב קשה של תת תזונה, כשהיא נשלפת מגג תא השירותים. 

הקצין הממונה על היחידה להגנה על נשים ונישואי ילדים בהודו, רג'ני גופטה, ערך שיחה עם התקשורת המקומית וסיפר: קיבלתי מידע חסוי על כך שאישה הייתה נעולה בשירותים במשך יותר משנה. כשהגענו לשם גילינו שזה נכון, היה נראה כאילו היא לא אכלה במשך ימים". הוא הוסיף, כי הבעל של האישה נקלח למעצר האשמת אלימות במשפחה, אך כרגע הוא שוחרר בערבות, לאחר דיון שנערך יום אחרי החילוץ

רגעי החילוץ של האישה שהייתה כלואה למעלה משנה בתא שירותים

הבעל הכחיש את האשמות נגדו ואמר לרשת התקשורת Independent כי אשתו הייתה מעורערת נפשית. "נהגתי לבקש ממנה לשבת איתי בחוץ, אך היא בעצמה נכנסה בכל פעם אל השירותים. לקחנו אותה גם לטיפול אצל רופא, אך לא היה שינוי במצבה", סיפר הבעל. עד כתיבת שורות אלו, פקידי המשטרה המקומית לא השיגו שום מסמך רפואי שמאמת את טענת הבעל.

"אומרים שהיא לא יציבה מבחינה נפשית, אך אנו לא יכולים לאשר זאת כרגע", אמר גופטה והוסיף: "אומנם אין מסמך שמאשר את מצבה הנפשי לפני המקרה. אך עם זאת, אין לנו אפשרות להוכיח אחרת כי במידה והיא תיבדק היום, יהיה קשה להוכיח מה מצבה הנפשי, שכן נפגע גם במהלך השנה בה שהתה בחדר השירותים". 

המשטרה עדיין מנסה לברר מדוע ילדיהם המשותפים לא התלוננו על התנהגות אביהם. במידה ויתגלה כי גם ילדיהם נפגעו מהאירוע, הם ישלחו לטיפול על ידי הוועדה לשלום הילד בהודו. כעת, האישה הועברה לגור אצל בני משפחתה, אך שלושת הילדים נותרו לחיות עם האב.