כלה לעתיד, שהתרגשה ותכננה את חתונת החלומות שלה במשך שבעה חודשים, גילתה כי החלום עומד להתנפץ לרסיסים, אחרי שהארוס שלה טען כי הוא מעולם לא הציע לה נישואין. המאורסת האמריקאית, ששמה לא ידוע שיתפה את הסיפור ברשתות החברתיות והוא הפך ויראלי בין רגע. 

האישה סיפרה כי הארוס שלה העלה בפניה את הצעת הנישואין לפני כתשעה חודשים. בעקבות ההצעה, היא החלה לתכנן את החתונה בקפידה על מנת שתראה כמו היום הגדול שתמיד חלמה עליו. אך למרבה הצער, כאשר האישה סיפרה לארוס שלה שהיא הולכת לקנות שמלת כלה, הוא הכחיש כל קשר לנישואין וטען כי הוא כלל לא הציע לה להתחתן איתו. 

בפוסט הויראלי שהיא העלתה לעמוד הפייסבוק שלה היא כתבה: "לפני תשעה חודשים הארוס שלי (או כך לפחות חשבתי) ביקש ממני להתחתן איתו. לא הייתה לו טבעת, אז הנחתי שזו החלטה מהירה של רגע. אני אישה זורמת והבנתי שהטבעת כנראה תגיע מאוחר יותר ושהכי חשוב זה שיש לנו אחד את השני". היא הוסיפה: "כשאמרתי לו שאני הולכת לקנות שמלת כלה, הוא הסתכל עליי כאילו יש לי חמישה ראשים ואפילו טען שאנחנו כלל לא בזוגיות. בקיצור – הוא טוען כי הוא מעולם לא הציע לי".

הכלה לעתיד העצבנית החליטה לבסוף שבמקום להיפרד, היא תמשיך לתכנן את החתונה, ואפילו תזמין אותו לחגיגות. "אני חושבת להטעות אותו ולגרום לו להגיע לחתונה, רק כדי לראות מה יקרה", היא כתבה. הסיפור הלא שגרתי הותיר רבים מהגולשים ברשת לתהות האם הכלה פשוט הבינה לא נכון, או שמא הארוס שינה את דעתו ושיקר.

הגולשים באתר Reddit, שגם אליו הועלה הפוסט,  נותרו לגמרי מבולבלים. אחד כתב: "לא בטוח מה יותר גרוע, אם היא תחליט להטעות אותו ולגרום לו להשתתף בחתונה שהוא לא רוצה, או שהוא אמר שהם אפילו לא יחד". אחרת שיתפה שגם היא לא ידעה שהיא בזוגיות עם בעלה בתחילת הקשר שלהם, אך הדגישה כי המקרה שונה לגמרי ותהתה – איך זה הגיוני? והשאר פשוט לא ידעו איזה צד של הסיפור לתפוס.