החשד לרצח בחיפה: מרואן סמרי הוא החשוד ברצח נג'אח מנסור אתמול בקריית חיים שבחיפה, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. לאחר דיון שהתקיים בבית משפט השלום שבקריות, הוחלט להאריך בשמונה ימים את מעצרו של סמרי החשוד ברצח נג'אח מנסור בקריית חיים. עו"ד פאדי שרקאווי, שייצג את החשוד, טען בשם מיוצגו כי הנאשם מכחיש מכל וכל את הרצח.

סנגורו, עו"ד אלכס גאוסקין מהסנגוריה הציבורית אמר כי "מדובר בחשוד שנתון במצב נפשי שיש להעמיק בבירורו. אמש אושפז לאחר ניסיון אובדני. כשהתברר למשטרה שנמצאה גופה בדירתו הוא נעצר תוך כדי האשפוז. בשלב מאוחר יותר ניתן מכתב שחרור הקובע שבשלב זה אין צורך באשפוז. לטעמי, הדברים סותרים ונסתרים".

כזכור, אתמול בשעות הבוקר עצרה המשטרה את החשוד, גבר כבן 28 מקריית חיים שבחיפה, בחשד שרצח את בת זוגו, נג'ח מנסור בת ה-35. החשוד, שעבר מהמועצה המקומית ג'דיידה-מכר לחיפה עם בת זוגו, נעצר בחשד לביצוע המעשים והובא מוקדם יותר היום לדיון בהארכת מעצרו.

יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח"כ עודד פורר, התייחס למקרי הרצח: "עוד אישה איבדה את חייה והעלייה המדאיגה במספר הנשים שנרצחו השנה לא מזיזה לממשלת ישראל, שבמקום להכריז על מצב חירום והקצאת משאבים למיגור התופעה, מבטלת תוכניות ומקצצת בתקציבים. השר לביטחון פנים חייב להפנים שהרצח היום הוא תוצאה ישירה של כישלון משרדו והממשלה לפקח על בני זוג אלימים ונשים בסיכון והקיצוץ במשאבים לטיפול באלימות במשפחה".