גבר בריטי נעצר לאחר שהתגלה כי הוא התעלל בבת זוגו וכלא אותה בארון ביתם כדי "לשלוט עליה". שיין בואן, היה תוקף בקביעות את בת זוגו שהפכה לקורבן שלו, הוא הכה אותה, שלט בכספה ומנע ממנה להיפגש עם חברים או משפחה. המשטרה שהגיעה לחלץ את הצעירה, מצאה אותה נעולה בארון, כך על פי אתר החדשות Wales Online.

בית המשפט המחוזי בווילס, אמר כי מערכת היחסים בין השניים התחילה טוב, אך ההתדרדרות הייתה מהירה, כאשר אחרי פחות מחצי שנה, בן הזוג הפך לאויב הכי גדול של הצעירה. איאן רייט, התובע בתיק, אמר כי על הקורבן נאסר להשתמש בטלפון הנייד, ענייני הכספים שלה טופלו על ידי בני זוגה בלבד והוא אפילו שלט באמצעי מניעת ההיריון שלה. לדבריו, בואן היה תוקף אותה בקביעות, מושך לה בשיער וחונק אותה – לעיתים גם בפני אחרים.

שיין בואן, האיש שהתעלל בבת זוגו (צילום: South Wales Police)
שיין בואן, האיש שהתעלל בבת זוגו (צילום: South Wales Police)

התובע הוסיף כי בעבר בואן תקף את חברתו אחרי שהזמינה אוכל מהמסעדה הסינית הלא נכונה. הוא השליך את האוכל ברחבי החדר, הטיח את ראשה בקיר וגירש אותה מביתם המשותף. המשטרה המקומית ידעה כי בן הזוג הוא אלים, כמו כן, הוא נכלא ל-12 שבועות בחודש מרץ האחרון אחרי שתקף את זוגתו בבר באזור מגוריהם. 

כאשר המשטרה המקומית קיבלה מידע חסוי כי בת הזוג סובלת מהתעללות חמורה, הם הגיעו לביתם וחיפשו אחר הצעירה. בואן פתח את הדלת והתעמת עם השוטרים, הוא טען כי חברתו לא נמצאת בבית וביקש מהם ללכת. אך כאשר הם נכנסו פנימה, הם חיפשו אותה בכל רחבי הבית ומצאו אותה נעולה בארון הבגדים. 

לאחרונה, בואן הועמד לדין בגין צו הגנה על אלימות במשפחה, שהפר אין ספור פעמים, והוא הודה באשמת התנהגות כפייתית וצורך בשליטה. מבית המשפט נאמר כי בואן הפך את חיי זוגתו ל"סבל מוחלט", ועל כך נגזרו עליו שתי שנות מאסר וצו מניעה האוסר עליו ליצור קשר עם זוגתו לשעבר, למשך חמש השנים הקרובות.