רגע בלתי נתפס תועד ביום שבת האחרון, בלגונה במקסיקו, בו אדם ששחה באגם מלא בתנינים, ננשך על ידיהם ולבסוף נהרג אחרי שסבל מפציעות חמורות. התנין משך את האדם, שזוהה בשם חורחה, אל מתחת למים, ונאבק בו במשך מספר דקות. עדת ראייה שנכחה באזור צילמה את המקרה המזעזע בטלפון הנייד שלה. 

תיעוד המקרה בו תנין תקף למוות אזרח מקסיקני - *** קשה לצפייה***

מקרה האימה המדובר התרחש בלגונה דל קרפינטרו בעיירה טמפיקו שבמדינת טאמאוליפאס במקסיקו. בכניסה לאגם, ממוקם שלט גדול המזהיר את המבקרים בו מפני שחייה באגם, שכן הוא שורץ תנינים רעבים. על פי ההשערות, חורחה, בן ה-56, התעלם מהשלט ונכנס אף על פי שהוזהר מראש.

בסרטון מהרגע המבעית, אפשר לראות מרחוק את הזוחל האימתני, באורך של כשלושה מטרים, מתקרב אל כיוון האיש, בזמן שהוא מנסה לשחות לכיוון החוף. לפתע, התנין זינק על האדם בתוך המים ולקח אותו איתו אל המעמקים. ברגע הזה אפשר היה לשמוע את הצלמת צועקת בבהלה. לדברי עדי הראייה, חורחה הגיע אל האגם, התפשט והחל לשחות, כך על פי העיתון הלאומי המקסיקני Milenio.

שירותי החירום שכללו אמבולנסים, הגנה אזרחית וצוות כבאים, הוזעקו למקום האירוע ונכנסו אל האגם עם סירות מיוחדות על מנת לחלץ את הגופה מהמים, דיווח העיתון 20Minutos. צוותי החילוץ הצליחו לשלוף את גופתו של חורחה וקבעו את מותו ברגע הזה. הם העידו כי הקורבן היה חבול קשה בצווארו, ידיו וחזהו. נכון לכתיבת שורות אלו, נאמר כי לא נמצאה כל משפחה או חברים לקורבן וייתכן כי הוא היה מחוסר בית שחי באזור. 

זהו אינו המקרה הראשון במדינה בו הימצאותם של תנינים מהווים איום חמור על התושבים. לאחרונה, תייר במקסיקו ננשך בזרועו וידו נקטעה, אחרי ששחה בלגונה אחרת במקסיקו. לבסוף, התייר הצליח להתחמק מין הזוחל ובמזל, נשאר בחיים.