טלה 20.4-21.3

מרס בנסיגה במזלכם וממשיך לשוטט בזווית מתוחה למקבץ בגדי. השמש עוברת לעקרב ממש היום ותביא להקלה במתח בענייני זוגיות ושותפות. המשיכו לתכנן את מהלכיכם, אף על פי שקשה ליישמם כרגע. נצלו ימים אלו לתכנון ולהכנות, העת לבצע תגיע בהמשך. חשוב לשחרר כעסים באמצעות ספורט, יצירתיות או טיפול. הירח יהיה במזלכם בימים רביעי וחמישי ויעניק לכם התלהבות ורצון לפעול ולהביע את עצמכם. שישי יהיה מתוח. ימים טובים: שבת עד ראשון.

סרטן 22.7-21.6

שמש בעקרב בבית האהבה, הרומנטיקה והילדים. הריונות ולידות על הפרק. לפנויים יש אפשרות להיכנס לקשר של אהבה עוצמתית וחזקה. אל תפחדו לתת לעצמכם צ'אנס לשינוי גדול. יש אי־ודאות מול אנשים מהסביבה הקרובה. אל תחששו לתת למי שסיימו את הקרמה איתכם ללכת. קשרים חדשים בפתח יהפכו למאוד משמעותיים עבורכם. ימים מתוחים השבוע: רביעי וחמישי. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי בצהריים.

מאזניים 23.10-23.9

מרס בנסיגה בטלה ממול עם מקבץ בגדי בזווית דיס־הרמונית ממשיך לגרום למתחים ולכעסים במערכות יחסים ובבית. נצלו את הזמן שנותר עד סוף 2020 לקבלת החלטות בעניינים אלו. היו כנים עם עצמכם, בלי הנחות, והסיקו את המסקנות המדויקות עבורכם. צפוי מהפך בענייני כספים וערך עצמי, שיכול לגרום לעוצמה או להיחלשות. לִמדו להעריך את עצמכם ואז למגנט אליכם את המשאבים הדרושים לכם. ימים מתוחים השבוע: שישי, רביעי וחמישי. ימים טובים: שבת וראשון.

גדי 20.1-22.12

הניקוי הקרמתי של מערכות יחסים יימשך עד סוף שנת 2020. אם תשתפו פעולה עם התהליך, תוכלו להיכנס למערכת יחסים שנכונה לכם. השתדלו לא לצבור כעסים. ביום שישי הירח במזלכם - תרגישו כובד רגשי שיירגע בשבת. אתם משפיעים ודומיננטיים מבחינה חברתית וצריכים להיזהר לא לנצל עמדת כוח אלא לנסות להשפיע חברתית לטובת שינוי גדול למען המעורבים בדבר. ימים מתוחים השבוע: רביעי וחמישי. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

שור 21.4־20.5

השמש נכנסת לעקרב היום ומצטרפת למרקורי בנסיגה מול אורנוס בשור. פחדים, מניפולציות ותככים יתעוררו עם גילוי האמת, הן בחייכם האישיים והן קולקטיבית. התכוננו לגילויים שלא צפיתם בענייני זוגיות ושותפויות. בני זוג או שותפים יקרינו אנרגיות לא נעימות. שימו לב לאמת שלכם ואל תפחדו. בשישי תהיה תמיכה אנרגטית. ימים מתוחים השבוע: שבת וראשון. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

אריה 23.7־22.8

שמש בעקרב מצטרפת למרקורי בנסיגה ומשפיעה עליכם בענייני בית ומשפחה, מול אורנוס בשור. מתגבר הצורך בשינוי, ובמקביל הפחדים מתעצמים. עלולות להיות התפרצויות קשות, מכיוון שדברים שהפריעו במערכות יחסים בבית יוצאים החוצה בעוצמה. ענייני כספים מתאזנים, אך אין ודאות לגבי ההמשך. יוזמות ופעולות שאתם רוצים ליישם כרגע נבלמות, אך תוכלו לבצע אותן בהמשך. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11

השמש נכנסה למזלכם היום והצטרפה למרקורי בנסיגה. אלה ימים של חשיפות והתגלויות. פחדים עולים, והאמת צפה. אל תנסו לשלוט בתהליך: עליכם לראות את האמת ולערוך שינויים בהתאם. אתם בתהליך של חשבון נפש והתכנסות עם הפחדים שעולים מתת־המודע. זהו תהליך רצוי על מנת לסלק את הרגשות השליליים והשקרים. אל תנסו לעצור זאת, כי זה עלול לפגוע בכם. ימים מתוחים השבוע: שבת וראשון. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

דלי 21.1־18.2

שמש בעקרב משישי עם מרקורי בנסיגה ישפיעו על ענייני קריירה, הכרה ומוניטין. עלול להיות שיח שלילי עליכם מאחורי גבכם. אתם דומיננטיים, יוזמים ופעילים בסביבה הקרובה, אבל לא כל היוזמות יוצאות לפועל, ויש להיאזר בסבלנות. תחילת 2021 תביא עמה שינויים ואת האפשרות ליישם, אך תידרש קבלת אחריות לשינוי משמעותי בחייכם. היו סבלניים, זה מתקרב. בשבת ובראשון הירח יהיה במזלכם ויאפשר ראייה אובייקטיבית. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

תאומים 21.5־20.6

מטענים בענייני בית ומשפחה משתחררים. תנו להם להתנקות, השתדלו לא לשקוע בדאגות ובמחשבות יתר. אפשרו לתהליך לקרות. ישנה אי־ודאות בענייני קריירה. אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, אך כרגע אין לכם אפשרות לפעול כפי שהייתם רוצים. צפויה לכם אינטנסיביות בעבודה, ואף שיח נגדכם ורכילויות. אלה נועדו להכין אתכם לשינוי גדול. אתם בתקופה של התארגנות מחדש. ימים טובים השבוע: שבת וראשון, רביעי וחמישי.

בתולה 23.8־22.9

ונוס במזלכם ממשיך להאיר, ואתם ממשיכים להקסים את הסביבה. קרמה שקשורה למערכות יחסים משתחררת ומתנקה מכם כרגע, תנו לה להתנקות גם אם לפעמים זה גורם לעצב ולתחושות לא נעימות. אתם מתכוננים לאהבה. בסביבה הקרובה יש ביטויי קנאה ומניפולציות. השתדלו לשמור על האנרגיה שלכם ולא לחשוף הכל בפני הסובבים אתכם. אתם בולטים ומושכים אש. יש אי־ודאות לגבי מערכות יחסים ושותפויות, לִמדו לבטוח ביקום - מה שצריך להיות יהיה. יום טוב השבוע: שישי.

קשת 22.11־21.12

אתם דומיננטיים וממגנטים בענייני קריירה. מעמדכם והמוניטין שלכם מתחזקים. זה ישפיע על המצב הכלכלי שלכם החל מתחילת שנת 2021. ענייני אהבה ורומנטיקה דומיננטיים, אך אתם נדרשים להיאזר בסבלנות למרות ההתלהבות. יש אי־ודאות בענייני יחסים וקריירה. אתם אנרגטיים ובעלי יוזמה אך כרגע לא רואים תוצאות, מה שיוצר תסכול. ימים מבולבלים ומתוחים השבוע: שני עד רביעי בצהריים. ימים טובים מבחינה חברתית השבוע: שבת וראשון. ימים של עשייה: רביעי וחמישי.

דגים 19.2־20.3

אתם משתחררים ממערכות יחסים זוגיות לא נכונות מבחינה קרמתית, ויש אי־ודאות לגבי ההמשך, אך אתם מתחזקים. אל תפחדו לוותר על מה שלא עובד יותר. מניפולציות, שקרים והסתרות שהתבססתם עליהם בחייכם מתגלים לכם, והאמת יוצאת לאור. אל תחששו להביט ישירות בעובדות, גם אם האמת כואבת. בימים שני עד רביעי הירח יהיה במזלכם ויגרום לרגישות יתר בענייני זוגיות. מומלץ לפנות זמן לעצמכם כדי לראות את הדברים בבהירות. יום שישי יהיה יום מחזק.