ילדה בת ארבע שקיבלה עונש חמור ביותר מסבתה, נותרה בעקבותיו עם כוויות חמורות על גופה, כאשר סבתה המרושעת הכריחה אותה להיות בתוך אמבטיה רותחת. גרטה פיל, בת ה-50, נידונה ל-12 שנות מאסר בגין התעללות בנכדתה הקטנה במדינת אינדיאנה שבארה"ב. העונש המזעזע נגרם לילדה אחרי שלא שלטה בצרכיה ועשתה פיפי על הספה בביתה. 

הילדה, שהתארחה אצל סבתה, חוותה התעללות חמורה מצידה, שכן האגף לשירותי ילדים באינדיאנה גילה כי הילדה סבלה בעקבות המקרה מכוויות בדרגה שלוש המצריכות ניתוחים פלסטיים בפניה, בראשה ובאברי המין שלה. המשטרה הגיעה לביתה של פיל, אחרי שהשכנים המודאגים שמעו צרחות וקללות מתוך ביתה. הם הוציאו את הנכדה מתוך האמבטיה הרותחת והובילו אותה במהירות לבית החולים המקומי. 

כאשר הנערה נבדקה, התגלו חבלות נוספות בשאר חלקי גופה ופציעות פנימיות בידיה ורגליה. החוקרים סיפרו כי הנכדה הצעירה סיפרה לאמה שהיא נכוותה במקלחת, אך קרובי משפחה אחרים ידעו כי מדובר בהתעללות מתמשכת והעידו כי פיל הכתה את הילדה בעבר בעזרת פסל עץ, כך על פי ערוץ החדשות Fox News. 

מתצהיר המשטרה המקומית עלה כי טמפרטורת המים במקלחת הגיע תוך 30 שניות בלבד ל-58 מעלות. בעקבות כך, סביר להניח כי הילדה תישאר מצולקת בגופה לצמיתות. התובעת במשפט, היידי ג'נינגס אמרה: "הצלקות הפיזיות שלה מחלימות ואנו מקווים שהמשפט שמתנהל כרגע, ירפא גם את הצלקות הנפשיות שלה".

הסבתא האכזרית הודתה באשמה בשני סעיפי התעללות חמורה אך טענה כי הכוויות על גופה של הילדה נבעו מכך שהילדה מרחה על עצמה את הקרמים של הסבתא, שלא התאימו לעורה וגרמו לה לאדמומיות וכוויות. האחות שבדקה את בת הארבע אמרה כי אם הילדה הייתה נשארת לטיפולה של הסבתא המתעללת, חומרת המצב הייתה יכולה לגבור ולהוביל למותה של הקטנה. "אנו אסירי תודה בפני כל אדם שהתערב והציל את חיי הילדה הזו, במיוחד השכנים שלא התעלמו מצעקות המצוקה שלה. הם עשו את מה שכולם צריכים לעשות – לראות ולעשות", אמרה התובעת בתיק.