מאמנת כושר שהפכה למשפיענית מפורסמת בעולם, החליטה להגות פורמט חדש לפיו היא תבצע את אימוני הכושר הוויראליים שלה – ללא חולצה. שרה אן, מלוס אנג'לס, ארה"ב, היא מאמנת כושר בעלת מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, שטוענת כי הסרטונים שהיא מבצעת שחלקה גופה העליון חשוף לגמרי, הם בעלי מסר חשוב. 

הסרטון הראשון שהעלתה המאמנת שרה אן

View this post on Instagram

A post shared by S A R A H (@sarah.annne) on

הסרטון הראשון של אן, שפורסם בחודש ספטמבר, גרף מיליוני צפיות, ולאחריו החלו להעלות עוד ועוד סרטונים של המתאמנת כשהיא עירומה בחלקה העליון. בראיון לאתר החדשות Daily Star סיפרה אן כי עצם הצלחת הסרטונים, מעידה על בעיה בכלל ובפרט בעולם הכושר. "בעקרון, הריאיון שלי לא היה אמור להתקיים, זה לא אמור להיות עניין גדול. אם גבר יכול להתאמן בלי חולצה, גם אני יכולה".

אן סיפרה כי העניין מתחיל מתוך שוויון מגדרי, אם מדובר בעובדה שהיא ללא חולצה, ובין אם מדובר על עליות המתח שהיא מבצעת בסרטונים שלה שנשים בדרך כלל לא עושות. היא הוסיפה כי מבחינתה היא לוקחת חלק בתנועה שמטרתה לצמצם את הפערים בין נשים וגברים, בעיקר בעולם הספורט. 

סרטון טיקטוק של שרה אן מתאמנת ללא חולצה

@sarah.annne

Reply to @aaronmj3 I find men’s chests to be incredibly attractive/distracting as you see mine. The difference is, you’re not expected to be modest.

♬ original sound - sarah

בעקבות הסרטונים הוויראליים שלה, אן ספגה אין ספור תגובות שחיזקו אותה, ואף היו נשים רבות בעולם שהעלו בעצמן סרטונים בהן הן עושות אימוני כושר ללא חולצה. תגובות אחרות היו שיפוטיות וביקרו אותה על המעשה המתריס. אך כשהיא נשאלה בראיון שערכה ל- Daily Star, מה היא חושבת על כך, היא ענתה: "המטרה גדולה יותר ממני ואני רק חלק קטן ממנה, לכן השליליות לא מפריעה לי". 

נשים מכל בעולם צילמו את עצמן מבצעות אימוני כושר ללא חולצה - בהשראת אן

@sarah.annne

We hold so much power when we don’t tear each other down but pull each other UP 💪🏻❤️ ##fyp ##womenempowerment ##pullupchallenge ##forthegirls ##love

♬ LIZ SANCHEZ FOCUS TRANSITION - L I Z S A N C H E Z

אן סיכמה כי והעידה על עצמה כי היא בסך הכל צעירה עם שאיפות גדולות לגרום לעולם הכושר להפוך "פחות נשלט על ידי המין הגברי". מאמנת הכושר הוויראלית רצתה להשאיר אחריה מסר, היא קראה לבנות שאוהבות ועוסקות בכושר לעשות מה שהן אוהבות מבלי לחשוב על מה חושבים עליהן. "אני לא משהו מיוחד, פשוט כיוונתי למטרה והצלחתי להתחזק ולבנות שרירים. אף אחת לא צריכה לאפשר לחברה למנוע ממנה לעשות דברים", אמרה אן.