אישה שחשדה כי בן זוגה בוגד בה, טמנה לו מלכודת בחניון סמוך לביתם, וחתכה את אשכיו בברוטליות. האיש נדקר מספר פעמים באירוע הקשה גם בראשו ובלחיו הימנית והועבר בדחיפות לבית החולים המקומי במיורקה שבספרד, על מנת לתפור את החתכים הקשים שגרמה לו חברתו הקנאית, שראתה אותו מפלרטט עם בנות אחרות והחליטה לנקום

המשטרה טענה כי בת הזוג האכזרית ביצעה את התקיפה "כמו בסרטים". תחילה, היא זימנה אותו לפגוש אותה בחניון בעיירה אלקודיה על מנת לקיים יחסי מין סוערים. כשהגבר הגיעה אל החניון, הוא החל להתקרב לבת זוגו והם התפשטו והתקרבו אחד לשני, בזמן הזה, הוא הרגיש לפתע דקירה חזקה באשכיו והבין כי היא מנסה לחתוך אותם.

סכין (צילום: ingimages.com)
סכין (צילום: ingimages.com)

כשהוא ניסה להתגונן, הוא נדקר על ידיה פעמים נוספות, דקירה אחת פילחה את לחיו הימנית, והשנייה הותירה אותה עם חתך עמוק בראש שדרש יותר מעשרה תפרים. לאחר מכן, הגבר הצליח לברוח והגיעה לחנות שהייתה בסמוך על מנת לבקש עזרה. עובדי החנות הזעיקו את המשטרה המקומית שהגיעה במהירות והחלה לחפש אחר החשודה.

לבסוף האישה נתפסה ונשלחה למעצר, אך שוחררה בערבות אחרי פרק זמן לא ממושך, כך על פי התקשורת המקומית בספרד. המשטרה הצליחה למצוא את הסכין שבו השתמשה ואף מצאה כתמי דם במקום שבו התרחשה התקיפה. המשטרה טוענת כי התקיפה נגרמה בעקבות "התקף קנאה" והאישה טמנה לו מלכודת בכך שפיתתה אותו להגיע לחניון, מתוך כוונה מפורשת לתקוף אותו.