חשד לניסיון רצח נוסף של אישה בידי בן זוגה: תושב אבו סנאן בן 54 נעצר היום (ראשון) בחשד שדקר את אשתו בת ה-46 פעמים רבות ופצע אותה באורח קשה. היא פונתה עם פצעי דקירה מרובים בפלג הגוף העליון לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל שבנהריה, שם נלחמים הרופאים על חייה. 

המשטרה הוזעקה למקום ולאחר ביצוע תחקור ראשוני בשטח פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד, תושב המקום בן 54, שאותר ונעצר לחקירה בתחנת המשטרה גליל מערבי. החקירה נמשכת.

ניידת משטרה (צילום: פלאש 90)
ניידת משטרה (צילום: פלאש 90)

כזכור, רק בשבוע שעבר נרצחו שתי נשים בידי בני זוגן בתוך שעות בודדות: נג'ח מנסור בת ה-35 נרצחה בידי בעלה מרואן סמרי בן ה-28 בביתם בקריית חיים ואירנה גריבנב בת ה-67 נרצחה בידי בן זוגה ולדימיר ספיטלניקוב, שחשוד כי הלם בראשה בפטיש בדירתם בבאר שבע. 

מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים, מסרה: "עוד ניסיון רצח של אישה, ככל הנראה על ידי בן זוגה, ימים ספורים לאחר רצח שתי נשים נוספות. מגיפת הקורונה הביאה לעלייה עצומה במקרי האלימות נגד נשים, ולמרות זאת - התוכנית הלאומית למאבק באלימות נגד נשים עדיין לא תוקצבה במלואה. זהו מחיר מדיניות ההפקרה של ממשלת ישראל".

"מה עוד צריך לקרות כדי שהמדינה תשקיע את המשאבים שהיא עצמה התחייבה להם? הקורונה ממשיכה לגבות חיי נשים שעבורן השהייה בבית עם בן הזוג היא סכנת מוות. המגיפה מובילה לעלייה אדירה במקרי האלימות נגד נשים וילדים, ומחובתה של הממשלה לדאוג באופן מיידי לפתרון עבור אותן נשים, אחרת לחרדתנו זה רק עניין של זמן עד הנרצחת הבאה".