שופט בית המשפט העליון לצדק בברזיל, נפי קורדיירו, נתפס במהלך דיון וירטואלי עם עמיתיו הבכירים כשהוא עומד בתחתונים אל מול המצלמה. הטעות תועדה בהקלטת הדיון ששודרה בלייב בעמוד היוטיוב הרשמי של מערכת המשפט הברזילאית והפכה לוויראלית בכל בעולם. הסתבר, כי זו אינה הפעם הראשונה בה בכירים ברזילאים עושים פדיחה בשידור חי. 

הסרטון הוויראלי של שופט בית המשפט הברזילאי בתחתונים

קרודיירו השתמש במסך ירוק על מנת ליצור אשליה שהוא בתוך המשרד שלו. בזמן הסרטון הוא נצפה כשהוא מסתובב סביב שולחנו על מנת להתקרב למצלמה, הוא הסתכל בטלפון שלו תוך כדי שקם מהכיסא וחשף בפני הצופים בדיון את תחתוניו הלבנים. חבריו היו נראים כאילו הם התעלמו מהמבוכה וניסו להמשיך את הועידה כהרגלה, אך כיוון שהיא הועלתה בשידור חי ליוטיוב, כלל הצופים יכלו להבחין בבושה שעברה על השופט המכובד. 

ישיבות בג"ץ במדינה החלו להיערך בתקופת נגיף הקורונה בצורה וירטואלית, זאת על מנת לאפשר שקיפות ציבורית. דוברות בית המשפט העליון בברזיל אמרה לאתר החדשות המקומי Otempo כי "במשרד מודעים לכך הסרטון מסתובב ברשתות החברתיות, אך השופט לא מתכוון להתייחס לכך". 

זו היא אינה התקרית הראשונה המיוחסת לבכירי ברזיל בשילוב עם תחתונים. בחודש יוני האחרון, חבר במפלגה הפוליטית-נוצרית של ברזיל, דיטיניו דו אסיליו, נתפס כשהוא מרחרח זוג תחתונים ורודים במהלך ישיבה מקוונת. דו אסיליו, תועד כשהוא מחזיק תחתונים שהגיעו לידיו במהלך השיחה ומקרב אותם אל אפו, זאת כשהוא חשב שמצלמת המחשב שלו כבויה. בנוסף, בחודש אוגוסט האחרון, תועדו זוג ברזילאים, מקיימים יחסי מין במהלך פגישת זום למען זכויות ילדים ונוער שנקבעה על ידי מועצת העיר ריו דה ז'נרו. 

חבר המפלגה הברזילאית שתועד מרחרח תחתונים