יש קטע במשלוח צהריים, הוא לא יכול להיות יקר מידי כי מלכתכילה קשה לנו להוציא הרבה בצהריים, זו הארוחה היותר מהירה ופחות מושקעת אם אנחנו בעבודה, מצד אחד היא צריכה להשביע ומצד שני היא לא יכולה להפיל אותנו כי יש עוד יום עבודה לפנינו, ואם אנחנו עובדים מהבית יש פה סכנה לגלוש לשנ"צ ארוך ואז החל על היום הזה.
וככה מצאנו את עצמנו, רעבים ועסוקים מזמינים מלנדוור שנמצאים ממש מעבר לכביש כמה מנות מהתפריט החדש שבנתה להם השפית שאני מאד מעריכה, יהלומה לוי, היועצת הקולינרית של הרשת. היופי הוא שיש גם כריכים אבל גם מנות חמות כמו מג'דרה, לביבות כרישה ואפילו מאפה יווני של גבינות ותרד וזה רק בספיישלים.
עשינו הזמנה, הכנו קפה והמשכנו לעבוד, הדפיקה של השליח בדלת היוותה תירוץ מעולה לנטוש הכל, לפנות את השולחן ולהתחיל לבלוס.

מג'דרה לנדוור  (צילום: איתיאל ציון)
מג'דרה לנדוור (צילום: איתיאל ציון)

מה בתכל'ס
היינו שלושה, אחת טבעונית והזמנו גם את המגד'רה לכל מקרה ולא נשבע. הכריך ניו יורקר היה מצויין, לחמניית פרעצל קשיחה מבחוץ ודחוסה ורכה מבפנים גדושה בנתחי בשר חמימים מעושנים קלות, חרדל וירקות טריים (62 שקלים), אני מודה שחבל שלא הזמנו עוד אחד כזה, באמת כריך מדוייק וטעים. ההמבורגר הרגיל היה גם הוא מפתיע, לא משהו שהיית מצפה למצוא בתפריט של רשת, בשר אנגוס בצליית מדיום, עסיסי, לחמניית בריוש רכה וצ'יפס פריכים (64 שקלים), ההפתעה השניה של הערב היה דווקא הביונד בורגר (74 שקלים), אני לא טבעונית כך שלא יצא לי עוד לנוגס באחד כזה, פה הוא בא חף מרטבים שזה קצת חבל, כי למרות שהקציצה הייתה מעולה, בשרנית ולצד הלחמניה נתנה יופי של ביס, כן הייתי מסיימת את המנה עם רוטב שיתאים ושירטיב מעט את הלחמניה. הביונד מגיע עם קרעי תפו"א במחיר שהוא מעט גבוה לטעמי. מנה טובה שדורשת עוד קצת שיפצור.
מסוקרנים במיוחד, החלטנו להמיר חלק מהצ'יפס במג'דרה אורז מלא עגול שהייתה ממש טובה ולא רק בתיבול העדין ולא משתלט. שפע של, עדשים ירוקות ועדשי קוויאר שחורות, קריספי שאלוטס ויוגורט (48  שקלים), סיפקו לנו תחושה של בריאות, סגרו את הרעב לחלוטין ואפילו נשארה קצת מג'דרה לנישנוש של הערב.

למשלוחים