אב לשני בנים, שנישא בשנית לפני 12 שנים לאישה צעירה ממנו ב-10 שנים, חיו חיי משפחה מושלמים וגרו בבית בעיר בצפון הארץ יחד עם שני בניו הבעל. עד שיום אחד הדרמה במשפחה החלה להסתעף - האישה טענה כי בעלה התנכל לה ולשני בניו, ולעומת זאת הבעל טען כי אשתו וילדיו רקמו מזימה על מנת לעשוק את כל רכושו. מה באמת קרה שם? 

אחרי שנישואיו הראשונים של הבעל הסתיימו בעקבות טרגדיה משפחתית, הוא נישא מחדש לצעירה והשניים אף שקלו להביא יחד ילד לעולם. יום אחד, כך טענה האישה בפני עורכת הדין שרין סולן, בעלה החל להתאכזר אליה ואל בניו, האחד, בן 23, יוצא יחידה קרבית והשני קראת גיוסו לצה"ל. היא סיפרה לעו"ד סולן כי היא נמצאת בתוך מערכת יחסים קשה שלדבריה, במהלכה היא סבלה מהתעללות נפשית קשה. היא סיפרה כי בעלה היה מטיח בה ובילדיו ביטויים פוגעניים ומשפילים, גם במישור המיני. 

במהלך החקירה סביב הנושא, האישה התבקשה לחזק את עדותה בטענות של בנה החורג, שמיד התייצב לצידה ותמך בעמדתה לאורך כל הדרך. בדיון שנערך בבית המשפט לענייני משפחה, הבעל טען כי אשתו ובנו בכורו "עשו יד אחת" נגדו, זאת במטרה לנשל אותו מרכושו. בדיון האם והבן הכחישו, כמובן. האישה הוסיפה לבקש, בפני בית המשפט, כי היא רוצה להשתחרר מהסבל הנורא שעברה בשנים האחרונות וכי כל רצונה הוא לחלק באופן שווה את רכושם שצברו במהלך השנים שחיו יחד.

לבסוף, בית המשפט הסכים לבקשת האישה וציווה לחלק את רכושם המשותף באופן שווה, אך אחרי שהזוג התגרש, התברר במהרה כי הבן החורג עבר להתגורר עם הגרושה הטרייה. הבעל מיד הסיק כי מדובר בשיתוף הפעולה של השניים שנועד להפיל אותו נפשית וכלכלית. "האם הייתה כאן מזימה? האם הם רקמו יחד הכל? האם הם ניהלו רומן מתחת לאף שלי?, זה נכון שגרושתי נראית טוב וגם בני הלוחם לשעבר, אך לעולם לא חשבתי שזה מה שיקרה", טען הבעל לאחר הגירושין בזמן שהתברר לו כי בנו וגרושתו חיים יחד. עד כתיבת שורות אלו, לא נפתרה התעלומה האישית של הגבר, שיהיה נחרד לגלות, במידה והתקיים רומן בין בנו לגרושתו כל השנים.