מחוז ירושלים ושפלה של מכבי מפעיל ניידת ייעודית לחיסוני שפעת. הניידת עתידה להגיע לערים ירושלים, מודיעין עילית, לוד, רמלה והסביבה ויישובי גוש עציון. מדובר בניידת נגישה המותאמת גם לבעלי כסאות גלגלים ומצוידת בכל האבזור הדרוש למתן החיסון. במטרה לשמור על האוכלוסיות בסיכון מהידבקות ולמנוע התקהלות, מכבי מבצעת את החיסונים באתרים ומתחמים ייעודיים שנפתחו לשם כך וגם בתוך הסניפים מעבר לשעות הפעילות. חלק מהאוכלוסיות בסיכון גבוה יחוסנו בבתיהן.

עקב מחסור עולמי בחיסונים ועקב הנחיית משרד הבריאות יינתנו החיסונים תחילה לחברים מקבוצות סיכון. החיסון נגד שפעת מורכב מארבעה זנים מומתים בהתאם להרכב שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי. על מנת למנוע התקהלויות ולשמור על בטיחות המטופלים והמטפלים, קבוצות הסיכון יתחסנו בתיאום תור בלבד. זאת בניגוד לשנים קודמות בהן לא היה צורך לזמן תור לחיסון.
 
אירית קובנט, מנהלת הסיעוד המחוזית במכבי: "השפעת היא מחלה מסוכנת ועל פי פרסומי ארגון הבריאות העולמי, כל שנה ישנם בין 3-5 מיליון מקרים קשים של תחלואה בשפעת ובמיוחד בשנה זו בה אנו מתמודדים גם עם נגיף הקורונה ישנה חשיבות רבה לחיסון האוכלוסיות שנמצאות בסיכון.  אנו מקווים שבשל ההנחיות לריחוק חברתי ושמירה על היגיינה מוגברת בצל הקורונה, אנחנו נראה פחות תחלואה השנה בישראל אבל אל לנו להיות שאננים: מי שנמצאים באוכלוסיות בסיכון צריכים להתחסן לפני בוא החורף ולהגן על עצמם ככל הניתן".