מטעמו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, התייחסו הערב (שני) לדבריו של שר הדיגיטל, דוד אמסלם, שנאמרו מוקדם יותר בכנסת: "העיתוי של קמפיין הכזבים המתנהל נגד היועמ"ש, הכולל מידע שקרי ומסולף שנועד להשמיצו על אירועים ישנים, איננו מקרי".

אמסלם טען כי לאשתו של היועמ"ש יש מאבטח ואף הוסיף כי "יכול להיות שגם לילדיו ולאחיו". מטעמו של מנדלבליט נמסר כי "ליועץ המשפטי ולו בלבד, יש אבטחה לנוכח איומים שנשקפים לו, והכל בהתאם להחלטות הגורמים המוסמכים במשטרה".

ח"כ דודי אמסלם בדיון במליאה. (קרדיט: ערוץ הכנסת)


באשר לדבריו של אמסלם כי גרם אישה להיעצר ביום שבת, נטען: "שקר וכזב. כפי שכבר הובהר, מנדלבליט לא התלונן, לא מסר עדות כלשהי ולא היה מעורב בכל החלטה בנושא. כך הדבר גם ביחס לאירוע נוסף שהתפרסם בימים האחרונים, בו אדם איים לפגוע במאבטח שלו, שגם בו היועמ"ש לא היה מעורב, לא התלונן ולא מסר עדות".

עוד נמסר כי "היועמ"ש לא מתערב בהחלטות של המשטרה בנושאים אשר נוגעים אליו אישית. כל ניסיון להציג את הדברים או אף לרמוז אחרת, תוך מיחזור סיפורים ישנים וניסיון חמור ומכוון לבלבל בין קורבן ההטרדות לבין מי שבחרו להטרידו, הינו שקר וכזב". עוד הוסיפו מטעמו כי: "שקר שחוזרים עליו שוב ושוב לא יהפוך לאמת".