חברת Oral–B, מהמותגים המובילים בעולם בחדשנות בתחום צחצוח השיניים והיגיינת הפה, משיקה בישראל את GENIUS X, מברשת השיניים החשמלית המתקדמת והאופנתית ביותר של המותג, המצוידת באלגוריתמים של בינה מלאכותית לניהול חכם של בריאות הפה.

צחצוח שיניים אמנם לא נשמע כמו משימה מסובכת, אבל אולי תופתעו לשמוע שיש חשיבות לטכניקה נכונה בפעולה זו. הבינה המלאכותית הממוקמת בידית המברשת מריצה אלגוריתם מיוחד שאסף מידע על צחצוח השיניים של אלפי דפוסי התנהגות אנושיים כדי ללמוד את סגנון הצחצוח האישי של כל משתמש.

לאחר תהליך למידה קצר המברשת "מאומנת" עם משוב בזמן אמת וגם בדיעבד, באמצעות האפליקציה, ומדריכה את המשתמש באילו אזורים בפה צריך לתת דגש, מה מצב החניכיים וכיצד יש לאחוז במברשת. נוסף על כך, האפליקציה מיועדת גם לילדים וכוללת אזורים מיוחדים לבני נוער ולילדים קטנים יותר, למשל "פאן זון" ו"דיסני מג'יק טיימר".

מברשת שיניים חשמלית (צילום: יח''צ)
מברשת שיניים חשמלית (צילום: יח''צ)

השילוב בין אפליקציית Oral-B למברשת השיניים החשמלית משנה באופן ניכר את זמן הצחצוח, אם קודם זירזתי מאוד את ההליך וסיימתי אותו במקסימום דקה. כעת עם הצחצוח בהתאם להוראות במברשת השיניים החדשה - הזמן שביליתי מעל הכיור עבר את שתי הדקות, כפי שמומלץ על ידי רופאי השיניים.

המברשת מגיעה עם מארז נשיאה חדש ומודרני שמטעין את המברשת ועם התקן USB, המאפשר לשנע אותה בקלות ממקום למקום. בגלל הגודל של המברשת החדשה והצורך בטעינה היא גם מעוצבת בצורה שתתאים כרהיט ודקורציה לחדר האמבטיה. בשל כך החליטו בחברה להשיק גם מהדורת פרימיום בגוון רוז גולד (זהב ורוד), המתאים למגמות עיצוב האופנה והבית העדכניות ביותר.