אם ברזילאית דקרה את בנה, בן ה-21, אחרי שתפס אותה על חם מקיימת יחסי מין עם נער ליווי בן גילו. לוסיבניה לופז, בת ה-37, דקרה בסכין את חזה בנה, חוסה קרלוס דה סילבה ג'וניור, לאחר שתקף את נער הליווי בעקבות הגילוי כי אמו מנהלת קשר עם צעיר, שהיה יכול להיות הבן שלה. האירוע הטרגי התרחש ביום שישי שעבר בביתה של האם לופז, בעיירה מוטונופוליס שבמערב ברזיל. 

לוסיבניה לופז, האם שרצחה את בנה (צילום: רשתות חברתיות)
לוסיבניה לופז, האם שרצחה את בנה (צילום: רשתות חברתיות)

לופז נהגה להזמין את נער הליווי הצעיר הספציפי הזה בכל פעם, על מנת לקיים יחסי מין, אחרי שהתגרשה מבעלה. דה סילבה ג'וניור, שהיה חי בבית סבתו, הגיע לביקור שגרתי אצל אמו, כשלפתע הוא מצא אותה במיטה עם בחור צעיר. לדברי מפקד המשטרה המקומית, אנדרה מדיירוס, האם והבחור העבירו את היום בשתיית אלכוהול. לדברי האם, בנה הגיעה במהלך האקט המיני בין השניים, והבן החל לנסות לתקוף את הגבר שבילה עם אמו במיטה. היא סיפרה למשטרה כי היא ניסתה להפריד בינהם ולהרגיע את בנה, אך הוא החל לתקוף גם אותה. 

חוסה קרלוס דה סילבה ג'וניור, הבן שנרצח בידי אמו (צילום: רשתות חברתיות)
חוסה קרלוס דה סילבה ג'וניור, הבן שנרצח בידי אמו (צילום: רשתות חברתיות)

לבסוף, האם העידה כי היא תפסה את הסכין על מנת להגן על עצמה ודקרה את בנה בחזה. כלי התקשורת המקומיים טוענים כי הקורבן נמצא על ידי השכנים והועבר לבית החולים, שם מת מפצעיו ביום שאחרי המקרה. נער הליווי ברח מזירת הפשע ועד זמן כתיבת שורות אלו, לא נמצאו עקבותיו. בנוסף, המשטרה העידה כי גם הסכין, שהייתה כלי הרצח במקרה, עדיין חסרה. האם, שנתפסה והודתה במקרה הואשמה בגין רצח והיא צפויה לקבל על ידי בית המשפט כ-30 שנות מאסר.