הראל 60+: חברה בת לגיל השלישי

קבוצת הראל ביטוח מקימה את חברת הבת הראל 60+, שתתמחה בפתרונות לבני הגיל השלישי. במסגרת זאת, היא השיקה את המוצר החדש "משכנתה 60+". זוהי משכנתה הפוכה, המאפשרת קבלת הלוואה על בסיס הנכס הקיים כנגד שיעבוד הדירה. מוצרי משכנתה כאלה כבר הופעלו בידי חברות ביטוח נוספות כמו מגדל וכלל ביטוח. ההלוואה תועמד בסכום חד־פעמי או בפעימות קצובות, לפי בחירת הלווה. קובי קלמן, מנכ"ל הראל 60+: "אנו מזהים ביקוש הולך וגובר של בני הגיל השלישי למוצרים פיננסיים כאלה".

טבע נאות נכנסת לשוק נעלי הספורט

חברת טבע נאות מפעילה מנוע צמיחה חדש ונכנסת לשוק הסניקרס עם המותג אפולו. בפיתוח וייצור סדרת נעלי הנוחות השקיעה טבע נאות 2 מיליון שקל. צפי המכירות של קולקציית הסניקרס לעונת חורף 2020־2021 עומד על 11 מיליון שקל. קולקציית הסניקרס מיוצרת בעבודת יד, בשימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ועשויה עור איכותי ובטנה רכה ונושמת. טווח המחירים: 500־550 שקל. מיכאל אילוז, מנכ"ל הטבע נאות: "הטרנד כבש את עולם הספורט והאופנה, ואנחנו מביאים בשורה חדשה לקטגוריה".

מחסני השוק: 1+2 על מאות מותגים

רשת מחסני השוק מכריזה על מבצע ללקוחות עד סוף השבוע הקרוב. למשלמים בכרטיס אשראי Wincard+ של חברת כרטיסי האשראי מקס יוצע לקנות שני מוצרים פלוס אחד חינם על מאות מותגים. נוסף לכך, הרשת מציעה במבצע 50 מסיכות ב־4.90 שקל. רשת השיווק מונה 67 סניפים בכל רחבי הארץ והיא בבעלות משפחת נעמן ומשפחת כהן.

הלמנס משיקה מיונז בפלסטיק ממוחזר

יצרנית הרטבים הלמנס מקבוצת יוניליוור משיקה כחלק מאג'נדת הקיימות סדרת מוצרי מיונז בצנצנות מפלסטיק ממוחזר. לפי נתוני החברה, המהלך יחסוך 100 טונות פלסטיק בשנה. ישראל היא מהמדינות הראשונות בעולם שנבחרו להשקת המהלך. במסגרת השינוי יוחלפו בצורה הדרגתית צנצנות הזכוכית לצנצנות העשויות יותר מ־67% פלסטיק ממוחזר. המהלך מתלווה לשורת צעדים שנקטה יוניליוור ישראל בשנים האחרונות, במטרה ליישם את המחויבות לצמצום הפסולות ולשיווק מוצרי בריאות מופחתי קלוריות ורכיבים מזיקים.

מפעיל: חלוקת מחשבים לתלמידים

חברת מפעיל, הנציגה הרשמית של המותג Toshiba - Dynabook בישראל, תחלק עשרות אלפי מחשבים, בפעימה ראשונה, לתלמידים ברחבי הארץ. מפעיל זכתה כספק המוביל יחד עם חברות נוספות בתחום המחשוב, במכרז של משרד החינוך, כחלק ממתווה לצמצום הפער הטכנולוגי שהוצף בעקבות משבר הקורונה.