גם אם אתם לא מתעניינים בפוליטיקה של ארצות הברית סביר להניח ששמעתם שב- 3 לנובמבר מתקיימות שם הבחירות לנשיאות. לצד ויכוחים פוליטיים סוערים, שערוריות והאשמות קשות מקפידים ג'ו ביידן הדמוקרט ודונלד טראמפ מהמפלגה הרפובליקנית על הופעות מרשימות במיוחד שעליהן אחראים מיטב מעצבי האופנה האמריקאים. ברשימה מככבים: קלווין קליין, ראלף לורן, קנת קול, מארק ג'ייקובס, טום פורד, טומי הילפיגר ומייקל קורס. גם לגברים בארץ יש קשר הדוק למעצבים היהודים המפורסמים הללו וקולקציות שלהם זוכות כאן לפופולריות רבה.

מעצבי העל האמריקאים הפכו כבר מזמן למותגים בינלאומיים אהובים ברחבי העולם. כדי להשאר רלוונטיים מקפידים להשיק קולקציות חדשות ולשתף פעולה עם אמנים, ספורטאים וחברות שונות – דבר היוצר עניין רב בקרב חובבי אופנה וקניות. מעצבים רבים מתוצרת ארצות הברית יפגינו פטריוטיות וישלבו בפריטי הלבוש והאקססוריז את גווני הדגל האדום, הכחול והלבן והמוטיבים המפורסמים – הפסים והכוכבים. כולם יקפידו להציע קולקציות ליום יום וגם כאלה לאירועים מיוחדים, טקסים ושטיחים אדומים.

טומי הילפיגר. צילום: יח''צ (צילום: יח''צ)
טומי הילפיגר. צילום: יח''צ (צילום: יח''צ)

בקולקציית סתיו חורף הנוכחית מציע בית האופנה פולו ראלף לורן את המראה הכל-אמריקאי והשראות המערב הפרוע, בהם הוא משלב אלמנטים חדשים. בית האופנה קלווין קליין משיק קולקציית קפסולה ייחודית למותג CK ONE האהוב. כמתבקש תמצאו בקולקציה חולצות בהדפסים אורבניים ופריטי ג'ינס. מעצב האופנה טומי הילפיגר חוגג 35 שנים להיווסדו ומחזיר אלינו את לוגו החתימה האייקוני שיככב החורף. גם שיתוף הפעולה המוצלח עם לואיס המילטון , נהג המירוצים הבריטי של פורמולה 1 חוזר בקולקציה אורבנית. הקולקציה תכלול שלל פריטים אורבניים מבדים אורגניים בהדפסים מעולמות הספורט. 

פולו ראלף לורן. צילום יח''צ (צילום: יח''צ)
פולו ראלף לורן. צילום יח''צ (צילום: יח''צ)

בארץ תמצאו חנויות דגל של המעצבים ראלף לורן, קלווין קליין וטומי הילפיגר שזוכים לאהדת הגברים בישראל. בימי הקורונה החנויות סגורות וחובבי המותגים יוכלו למצוא בנוסף למעצבי האופנה הללו גם פריטים מקולקציות הגברים של טום פורד בחנויות ובאתר של פקטורי 54.