פרשת השחיתות באילת: הוארך בחמישה ימים מעצרו של קבלן התשתיות מאילת החשוד בעבירות של מתן שוחד וטובות הנאה במסגרת זכייה במכרזים בעיר. בית המשפט דחה היום (רביעי) את בקשת הקבלן לאסור את פרסום שמו, אולם עיכב את החלטתו עד מחר על מנת לאפשר לקבלן להגיש ערר לבית המשפט המחוזי. כמו כן, הוארך מעצרו של סמנכ''ל בנק "מרכנתיל-דיסקונט" החשוד בפרשה. בית המשפט האריך גם את מעצרו של בעלה של מנהלת המחלקה בעיריית אילת.

השופט גיא אבנון, שדן בבקשה להארכת מעצרו של החשוד, קבע בהחלטתו: "מדובר במי שנעצר אתמול ומיוחסות לו ריבוי עבירות מתן שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון, קשירת קשר לפשע ועוד. מדובר בסדרת מקרים כאשר לכאורה החשוד עמד בראש חברה שזכתה בתוצרים כאלה ואחרים לאורך שנים כנגד טובות הנאה שנתן לעובדי ציבור, ובתוך כך, בין השאר, קודמו פרויקטים של החברה בנושאים שטיפל בהם באופן אישי". 

לדברי השופט, "חומרי החקירה הרבים שנאספו הוצגו לעיוני עוד בחודש מרץ, אז הוצא לראשונה צו מעצר בהיעדרו של החשוד. צו המעצר לא בוצע באותה עת לאחר שמשטרת ישראל נאלצה לדחות את מועד היציאה לחקירה גלויה בשל מצב החירום. שבתי ועיינתי פעם נוספת בחומרי החקירה הרבים שנאספו, זאת במסגרת הוצאת צו מעצר נוסף, והיום בחנתי מסמכים שנאספו מרגע היציאה לחקירה הגלויה. חומרי החקירה הרבים מבססים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו". 

השופט מציין כי גם מאז היציאה לחקירה גלויה הצטברו חומרי חקירה רלוונטיים שמחזקים את החשדות נגד החשוד. אבנון דחה את טענת הקבלן כי הוא עלול להיפגע פגיעה אנושה בעקבות פרסום שמו, וקבע כי מהאופן בו יזם, לפי החשד, את ביצוע העבירות ניתן היה גם להצביע על עילת מעצר מסוג מסוכנות כלכלית.

כמו כן, הוארך גם מעצרו של קבלן נוסף בשלושה ימים. הוא חשוד במתן שוחד בשנת 2015. בנוסף הוארך מעצרה של מנהלת בכירה בעיריית אילת, לה מייחסים בין היתר קבלת טובות הונאה הקשורות לסירה הרשומה על שם אביה. באופן דומה, גם מעצרו של בכיר בחברה הכלכלית באילת הוארך בשישה ימים. בקשתו לאיסור פרסום שמו נדחתה על ידי בית המשפט, אולם ההחלטה נדחתה עד מחר כמו אצל שאר החשודים. לחשוד מייחסת המשטרה עבירות של שוחד וטובות הנאה מאז שנת 2009. במהלך הדיון בבית המשפט עלה כי חקירה סמויה של המשטרה מתנהלת זה כשנתיים.