מקרה מוזר ומזעזע תועד על ידי מצלמות אבטחה במעגל סגור, בו אישה דחפה את חברתה הטובה למים, באגם בעיר נאג'ינג שבסין, ויחד הן טבעו למוות. בסרטון, שפורסם לראשונה ברשת החברתית הסינית Weibo, אפשר לראות את אחת הבנות מתכופפת לקשור את שרוכי הנעל שלה, בעוד השנייה הגיחה מאחוריה, אחזה בה וקפצה יחד איתה אל המים העמוקים

תיעוד המקרה המזעזע באגם

האישה בכתום, שנזרקה למים בידי חברתה, הייתה נראית חסרת אונים כשהיא ניסתה להיאבק בניסיון של חברתה, הלבושה שחורים, להטביע אותה. לבסוף, הסרטון נגמר הרבה לפני שאפשר לנחש מה יהיה הסוף הטרגי לסיפור הבלתי נתפס. אחרי שהתפרסם הסרטון, צוללני המשטרה במחוז ג'יאנגסו הגיעו אל האגם ושלפו את גופותיהן של שתי הבנות. על פי אתר החדשות Yahoo News, המשטרה המקומית אישרה כי השתיים טבעו למוות באגם אחרי שבלעו כמות מים הרסנית. 

בעקבות פרסום הסרטון, שהפך לוויראלי בעיקר בסין, החלה ביום חמישי האחרון חקירה מעמיקה אחר התקרית המוזרה. הסרטון הוויראלי העלה ספקולציות רבות לגבי מה קרה באותו האירוע ומה הוביל את אחת הבנות לדחוף את השנייה, כך ששתיהן ימותו מהתרחיש. פרטי החקירה עדיין נשארו חסויים על ידי המשרד לביטחון ציבורי בסין, אך על פי הדיווחים עד כה, ידוע כי האישה, שדחפה את חברתה למים, סבלה מדיכאון והייתה מטופלת על ידי תרופות פסיכיאטריות.