"בלאדי שיק" -  פופ אפ של ארז קומרובסקי
Cube Kitchen משיקה את הפופ אפ החדש: "בלאדי שיק" בניצוחו של שף ארז קומרובסקי  ושותפו חנן עזרן במשלוח עד הבית.

קומרובסקי: "קראנו לפופ אפ 'בלאדי שיק' כי זה בעצם מה שאנחנו עושים לאורך השנים: מביאים לאנשים את הטעים, הפשוט, הלא מתיימר, אבל עושים את זה עם שיק, בצורה מוקפדת, הכי טובה שיש, בלי תופים ומחולות. התפריט של הפופ אפ הוא כזה בדיוק: תפריט נגיש, הכי ישראלי שיש, שכיף לאכול בבית - באמצע השבוע ובארוחות שישי משפחתיות".  

בתפריט תמצאו בין השאר את הביגלה הטורקי של קומרובסקי שילווה מסבחה חצילים ושעועית לימה נפלאה, את חלת הכורכום המפורסמת שתוכלו לטבול בחריימה בורי כתום, את סלט הפאטוש הסתווי, את הראמן הציוני, סנדביץ' קציצות טלה ברוטב דלעת ואת סיר הטבית המפנק ולקינוח קרם מלבי שקדים עם למנטינות מיובשות ופיסטוקים קלויים ומוס שוקולד של הביוקר עם בוטנים מקורמלים.
הזמנות מוולט

THAI BOX מסעדת השף הווירטואלית הראשונה
THAI BOX מתכננת להציע חוויה קולינרית תאית אותנטית במשלוחים בלבד ממטבחו של שף הונג אנג צ'ונג. במקום מלצרים פנים אל פנים, יעסיק המיזם מלצרים וירטואליים ( צוות מלצרים עם ניסיון שכעת מחוסרי עבודה בעקבות סגירת המסעדות), שיתאימו את המשלוח בצורה אידאלית לסועד: החל מתחקיר על רגישויות שונות במרכיבי המנה, כמות סועדים, מידת עשייה ועוד.במסגרת הקונספט, ויתרו היזמים על השקעה בעיצוב החלל- אך השקיעו בעיצוב הכלים ועיצוב התפריט כך שהמנות יותאמו מראש למשלוחי - תוך הבטחה להגיע עד שעה.
בעזרת מערך משלוחים גדול המתפרס על גוש דן רבתי-  רמת השרון, תל אביב, יפו, רעננה, כפ״ס, ראש העין, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים ועוד.
את הצד הקולינרי של תאי בוקס מובילים שף  הונג אנג צואנג, שף סיני במקור, שעבר לגור בתאילנד לפני למעלה מ-15 שנה, חקר את התרבות והמטבח התאילנדי לאזוריו השונים והקים מטבחים בתאילנד ובסין. לצידו פועל אחד מיזמי תאי בוקס, לי פן מבעלי מסעדת פקין ופיצה פיל שעוסק שנים רבות באוכל אסייאתי בישראל ולונדון, כולל סדנאות וקורסי בישול במלונות 5 כוכבים בתאילנד. על הקינוחים מופקד השף קונדיטור מולי בראל בכר (נורדאו 2 הרצליה; סושיאל קלאב,סרפינה) אשר נתן פרשנות אישית לקינוחים תאילנדיים.
כל יום בין השעות 12:00-23:00  THAIBOXTLV.co.il

THAI BOX (צילום: נועם פריסמן)
THAI BOX (צילום: נועם פריסמן)

מעדניה מבתי הקפה בוקה
בימים אלו, מושק בתל אביב 'LAND', מעדניה עשירה הכוללת מוצרים מכל העולם, אוכל ביתי וטרי מעשה ידי קבוצת בוקה וכלי בית ומטבח שנאספו בקפידה מכל אירופה וישראל. המעדניה תמוקם בחלל ייעודי שישובץ בכל אחד מארבעת בתי הקפה.
תפריט המעדנייה, מציע אוכל מוכן הביתה ומבחר של מוצרי מזון משובחים שעליהם אפשר לבסס או לשדרג ארוחות וביניהם: סלטים: זעלוק - סלט חצילים קלויים עם טחינה עם עגבניות; פלפל ירוק חריף וכוסברה; סלט גזר ופקאן מסוכר ממרחים וקונפיטורות: טחינה קארי; סקורדליה - ממרח שקדים טבעוני; טפנד עגבניות; טפנד זיתי קלמטה;  רטבים, כבושים וחמוצים וכמובן אוכל מוכן הביתה: שעועית ירוקה ושומשום; קישואים צלויים עם שום וטימין; כרוב צלוי עם גרעיני חמניה; סלמון מעושן; קוביית פטה בקר עם זעתר ושמן זית; לביבות כרובית הודיות עם רוטב יוגורט לימוני; נשנוש מוצרלה מתובל בעשבים עם עגבניות שרי וזיתי קלמטה; קציצות קינואה עם מנגולד, סלרי, פטרוזיליה וגזר בנוסף, תמצאו ב-LAND קו מוצרים לבית למטבח ולפיקניק מספקים וחנויות מרחבי אירופה וישראל ומטרתו להשלים את חוויית האירוח והבישול הביתית ותוצרת מקומית מרחבי הארץ: גבינות, מגוון דבשים, שמני זית מקומיים ומבחר יינות ישראלים מיקבי בוטיק כמו יקב 'אסף', 'מרגלית', 'קלו דה גת' ועוד.
במהלך ההרצה 7:00 עד 16:00 ראשון עד שבת
LAND מאיר יערי 19, כוכב הצפון, תל אביב

מעדניית LAND (צילום: שלי שלייר)
מעדניית LAND (צילום: שלי שלייר)

רשת הגלידריות ANITA  משיקה שלושה טעמים  ל- Halloween ויום הטבעונות 
ANITA  רשת הגלידריות הבינלאומית מציגה שלושה טעמים ייחודים במהדורה מוגבלת בהתאמה מושלמת ליום ליל הקדושים ויום הטבעונות הבינלאומי המצוינים בסמיכות: דלעת עם קרם אוראו- טבעוני! / ספירולינה עם דובדבני אמרנה / שומשום שחור עם שוקולד לבן
הטעמים יהיו זמינים בסניפי ANITA  ובמשלוחים עד הבית מיום שבת בערב ועד יום ראשון בערב.

אניטה (צילום: my social)
אניטה (צילום: my social)

Trick or Drink?
רשת משקאות הבריאות, B-FRESH משיקה את המשקה שנחת מארה"ב הישר לישראל לכבוד ליל כל הקדושים - האלווין ומעניקה במה לכתום של החג- הדלעת. המשקה מכיל את המרכיבים הבאים : קפה, וניל, דלעת ותרכובת תבלינים ייחודית.
להשיג בסניפי רשת B-FRESH – אתר : https://b-fresh.org.il/. ובאפליקצייה - 

B FRESH דלעת (צילום: אסף קרלה)
B FRESH דלעת (צילום: אסף קרלה)