סרטון טיקטוק של נער, שניסה לבצע את "אתגר השמיכה", השתבש אחרי שדוד שלו נכנס אל החדר והכל יצא משליטה. אפליקציית המוזיקה שנכנסה לחיינו מושכת אין ספור בני נוער מכל העולם שמתאימים את עצמם על פי הטרנדים החדשים ברשת. אחד הטרנדים האחרונים הוא "אתגר השמיכה", שסחף אחריו את הנוער לבצע את התרגיל המגוחך.

"אתגר השמיכה" של קורי שהסתיים ככשילון מוחץ

@coreythebagel

I was doing the weighted blanket thing and didn’t hear my uncle come upstairs 😭 ##foryou ##foryoupage ##lsw ##pettips ##fail ##funny ##trend ##viral ##fyp

♬ Love Songs - Bonus - Kaash Paige

משתמש טיקטוק בשם קורי, בן ה-24, לקח חלק באתגר המוזר, שהסתיים בתפנית מפתיעה. כחלק מהאתגר, קורי נאלץ לזרוק על עצמו שמיכה כבדה ששוקלת כ-20 קילו ולנסות לעמוד. בעוד שקורי אמר למצלמה: "בואו נראה אם אני אוכל לעשות זאת", וזרק על עצמו את השמיכה הכבדה, דוד שלו נכנס אל החדר וגרם לתעלול לשנות כיוון לגמרי. קורי החל להתנדנד כאשר השמיכה הייתה על ראשו, וכאשר דוד שלו נכנס, הוא השאיר אחריו את הדלת פתוחה, כך שקורי נפל אחורה והחל להתגלגל במורד המדרגות שמובילות אל חדרו. לבסוף, אפשר לשמוע את דודו שואל באדישות: "מה לעזאזל עשית?".

הסרטון הוויראלי זכה ל-8.4 מיליון צפיות וסחף אחריו מאות אלפי תגובות של הגולשים, שלא נשארו אדישים. אחד כתב: "אני אמור לצחוק או לבכות?", בעוד שהרבה מהתגובות בכלל בחרו להתייחס לתגובתו המאופקת של הדוד, שעליה נכתב: "מה שהכי הצחיק אותי בסרטון זה שדוד שלך אפילו לא ניסה לעזור או לשאול אם אתה בסדר". רוב הגולשים בעיקר צחקו מהסרטון המגושם או שאלו לשלומו של קורי, שענה בהומור וסיפר לצופים שהוא יצא מהאתגר הכושל ללא כל חבלה.