מהיום הראשון שהסושיאל פתחו את הדלת התאהבתי במקום. התאהבתי בסטייל של האנשים, באווירה, בדרינקים המעולים, בברמנים המקצועיים, באוכל המעולה ובכלל בכל הקונספט שהצליחו הרביעייה המוכשרת של הבעלים ליצור במקום.
ולכן,משלוח מהסושיאל מבחינתי הוא כמו משלוח מהבראסרי, מהבית התאילנדי ומטאיזו, משלוח ממקומות מיוחדים שברור לי שיצליחו להעביר את האווירה והייחוד גם במשלוח.

כמובן שאת רוב המנות לא תוכלו לקבל במשלוח ובצדק כי רוב המנות ברוב המסעדות לא מיועדות לשינוע והכח שלהן הוא בטריות ובהכנה מיידית. אבל לפחות את הקוקטיילים המעולים של מוש מצאנו בתפריט וזה שימח אותנו ממש.
הזמנו לעצמנו נגרוני ומרגריטה מעושנת לצד כמה מנות קלאסיות והמתנו בסבלנות.

סושיאל קלאב משלוח (צילום: יהונתן בן חיים)
סושיאל קלאב משלוח (צילום: יהונתן בן חיים)

להרגיש במסעדה. לאכול בבית.
הסבלנות הייתה שווה את זה, פלפלים קלויים חריפים ומתוקים עם גבינת המאירי ושמן אורגנו (28 שקלים),  מנה כיפית של טונה טריה צרובה ממש לקטנה, ערימה מכובדת של נתחי רוסט סינטה אדמדמים, מעושנים קלות עם בצל וצ'ילי צלויים (58 שקלים), סלט אנדיב פריך עם גבינת סנט מור וסלקים צלויים  (58 שקלים), מנה מושלמת של פילה לברק צלוי על פפרדלה טריה בשפע של חמאת עגבניות וזיתים שחורים, מסוג המנות שרבים על הרוטב שלו מרוב שהוא מצויין, ומנה קלאסית של שיפוד אנטריקוט שמגיע במשקל של 220 גרם עם תפוח אדמה צלוי וברוקולי, (125 שקלים) , היופי במנות של סושיאל זה שהן מספקות מענה זמני לגעגועי לאוכל של מסעדה, לאיכות חומרי הגלם, לדיוק בבישול, לטעמים משובחים של חמאה ופסטה טרייה ובשר משובח. מנה משתלמת במיוחד היא ההמבורגר, דאבל בורגר אנטריקוט עסיסי במיוחד שמגיע בלחמניית בריוש מושלמת וערימה של ציפס פריך במחיר שווה של 68 שקלים.
כך שששלושה אנשים נהנו מארוחה כיפית במחיר של 394 כולל דרינקים

סושיאל קלאב משלוח  (צילום: אסנת גואטה)
סושיאל קלאב משלוח (צילום: אסנת גואטה)

כמה מילים על הדרינקים
הרבה לפני כל הקוקטיילים המבוקבקים למינהם, היינו מגיעים לסושיאל ולו כדי להנות מהדרינקים המעולים והמדוייקים של מוש בודניק, אחד הבעלים ומיקסולוג ותיק ומוכשר שמהווה את הבסיס האלכוהולי ללא מעט ברים בעיר הזו, לכן אל תוותרו על הזמנה של קוקטיילים כי הם מצויינים ובמחירים סבירים. אני מודה שאת הקוקטיילים די חיסלנו בהתחלה אז ההמלצה השניה שלי היא לפתוח עם המשלוח הזה גם בקבוק יין טוב ולשניה לשכוח מכל השיט שקורה בחוץ.
להזמנות