רצח משולש בצפון: שלושה גברים אותרו במהלך הלילה (בין שבת לראשון) עם סימני ירי על גופם, בתוך המטעים הסמוכים לשמורת תל דן. מותם של השלושה, בן 30 תושב בענה, בן 38 תושב סאג'ור ובן 41 תושב ג'דידה מכר, המוכרים למשטרה - נקבע במקום, זאת לאחר ניסיונות החייאה שבוצעו ע"י הצוות הרפואי.

רצח בתל שבע, ארכיון

כאמור, במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א התקבלו הודעות אודות שלושה גברים המוטלים בשטח אחד המטעים סמוך לשמורת תל דן, כשהם מחוסרי הכרה ובתוך שלוליות דם. צוות של מד"א שהגיע למקום החל לבצע מספר ניסיונות החייאה ובסופו של דבר ניאלץ לקבוע את מותם של השלושה.

הפאראמדיקים של מד"א, יונתן לנקרי וטארק הייב שהגיעו לזירת האירוע סיפרו: "כשהגענו לשטח, הובילו אותנו לדרך עפר בשטח, שם ראינו שלושה גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

כוחות משטרה גדולים ממרחב כנרת והמחוז הצפוני  בליווי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי הגיעו לזירת האירוע, ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע תוך כדי איסוף ממצאים מהזירה לרבות ממצאים פורנזיים כל זאת במקביל לסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים. מחסומים נפרסו במהלך הלילה, זאת במטרה להצר את צעדיהם של החשודים ובמשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הינו פלילי.

מחקירה ראשונית, לא פוסלים במשטרה אפשרות לפיה מדובר בהמשך ישיר לסכסוך העקוב מדם בתוך אותה חמולה בבענה, כאשר הפעם אל אחד הקורבנות התלוו גם שניים מחבריו ששולבו לתוך הסכסוך. נציין, כי מאז החל הסכסוך החדירה המשטרה כוחות משטרה לבענה, אלא שאז יצאו המעורבים בסכסוך וביצעו מעשי נקם באזור כביש 81.

כשהבינו שגם שם הציבה המשטרה כוחות גדולים, בעיקר בשעות הלילה, הם חיפשו ככל הנראה אתרים אחרים. במקרה הזה ייתכן והרוצחים הובילו את קורבנותיהם לאותו מטע שבו חוסלו וייתכן שעקבו אחריהם עד למקום שבו בוצע הירי. החקירה בראשיתה וטרם נעצרו חשודים.