המשטרה עצרה בסוף השבוע שני גברים בני 28 ו-38 לאחר שביום חמישי האחרון התקבל דיווח מאדם שמסר כי בשעה שטייל עם כלבו ברחוב הרצל בבת ים, הוא הותקף על ידי מספר אנשים ונגרמו לו חבלות. בין היתר מסר הקורבן כי החשודים בעטו בכלבו וגרמו למותו. החשודים נחקרו בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר (2 בנובמבר). 

הכלב שעבר התעללות בבת ים. צילום: משרד החקלאות ופיתוח הכפר

המתלונן, מסר כי התקיפה החלה לאחר שפנה אל הצעירים וביקש מהם שיפנו עבורו ועבור כלבו את הדרך, על מנת שיוכל להתקדם לענייניו. אולם אז, החלו שניים מהצעירים לתקוף אותו באלימות. לטענתו, בעת שהותקף הוא ראה את כלבו מועף באוויר ונחבט ברכב. לאחר מכן המשיכו התוקפים לבעוט בכלב עד שגרמו למותו.

כזכור, במהלך החודש האחרון נחשפו מספר מקרים של התעללות בבעלי חיים. בתחילת החודש, אחרי שתיעוד של ההתעללות קשה בכלבו עלה ברשתות החברתיות הגיעו מאות בני אדם אל ביתו של המתעלל במטרה למצוא אותו ולחלץ את הכלב, יחד עם כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב. החשוד, אלן רוס מוריסון, בן 30, נעצר.

בנוסף, לפני כשבועיים צעיר כבן 22 נעצר ונלקח לחקירה, זאת לאחר שהעלה לרשתות החברתיות סרטון, ממנו עולה חשד להתעללות בכלב, שאותר והועבר לגורמים הרלוונטיים לטיפול.

מספר ימים קודם לכן, המשטרה עיכבה לחקירה גבר בן 42 בחשד שבעט בכלבה שברשותו, השליך עליה חפצים והשליך אותה מהחלון. הכלבה הפצועה הועברה לקבלת טיפול רפואי ולמקום מבטחים.