כתב אישום יוגש, בכפוף לשימוע, נגד השוטרים שתועדו ביולי האחרון כשהם מכים ומחשמלים בטייזר צעיר בחולון בגלל ויכוח על מסכה", כך הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים.

כאמור, האירוע התרחש במהלך אחד מסופי השבוע בחודש יולי, כאשר שוטרים זיהו שני צעירים הולכים ברחוב בשכונת ג'סי כהן בחולון, כשאינם עוטים מסיכות על פניהם, והם ביקשו מהם לעצור ולהזדהות. בעוד צעיר אחד מסר את פרטיו המלאים התעלם הצעיר השני מקריאות השוטרים, ולפי טענת השוטרים, הערים קשיים עליהם וסירב להזדהות. 

תוך דין ודברים איתם, גלש האירוע לפסים אלימים, כאשר לגרסת המשטרה , כפי שעלתה בדיון בבית המשפט הצעיר שנעצר תקף את אחד השוטרים וגרם לו לחבלה מעל עינו. הצעיר הובא לביהמ"ש השלום בתל אביב, ומעצרו הוארך, כאשר הוא נחשד במעורבות בתקיפת שוטרים. 

אלא, שלאור הסרטון שעלה ברשתות החברתיות, ומתעד לפחות חלק מהאירוע, נראה כי הפעלת הכוח מצד השוטרים הייתה חריגה בעוצמתה, ומצביעה על הפעלת כוח לא סביר וכן שימוש מוגזם במכשיר השוקר החשמלי כלפי הצעיר. 

אייל אבולעפיה, פרקליטו של המתלונן דוד ביטון אמר: "מדובר בכתב אישום חמור המייחס לשוטרים עבירת פשע חמורה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות. מח"ש מסכימים כי אין כל משמעות להתנהלות מרשי באירוע, שכן אין כל הצדקה לאלימות הקשה כלפיו, גם אם התמהמה במסירת תעודת זהות, אותה ביקש להציג להם לאחר מספר שניות. אני רואה בחומרה מצב דברים בו המשטרה שנחשפה לחומר החקירה בתיק, בחרה שלא להשעות את השוטרים או לפטרם, מה שמעיד על פגם מוסרי חמור אצל מקבלי ההחלטות במשטרה".