הרוצח הסדרתי ההודי היה רק בן שבע כאשר רצח בפעם הראשונה בחייו. אמרג'יט סעדה, שנולד בשנת 1998 במחוז גוסאראי, הודו, הספיק להרוג עד גיל שמוה כשלושה מבני משפחתו וקיבל את התואר הבלתי נתפס – הרוצח הסדרתי הצעיר בעולם. על פי הגורמים המוסמכים במדינה, סעדה הוא "מקרה פסיכיאטרי חמור" שסבל מהפרעות התנהגות ואופי אלים. 

15 הרוצחים הצעירים ביותר בעולם

בשנת 2006 סעדה רצח, על פי החשד, את בת דודתו שהייתה אז בת שש, וזמן קצר לאחר מכן, הוא רצח את אחותו הקטנה, שהייתה אז בת שמונה חודשים. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, בני משפחתו ידעו על מקרי הרצח, אך בחרו להשאיר אותם להחשיב אותם כ"ענייני משפחה". המקרים לא דווחו, עד שהתבצע הרצח השלישי כשנה מאוחר יותר. 

בשנת 2007 סעדה רצח את הקורבן האחרון שלו, שהייתה תינוקת בת חצי שנה בשם קושבו. אמה של התינוקת העידה כי היא השאירה את בתה ישנה בגן הילדים, אך כאשר היא חזרה לאסוף אותה, התינוקת נעלמה. כעבור מספר שעות של חיפושים, תושבי הכפר, שידעו על פשעיו הקודמים של סעדה, הובילו את המשטרה אליו. לבסוף, הוא הודה כי חנק את הפעוטה והכה אותה עם לבנה עד שמתה, ואחרי ההודאה הוא לקח את השוטרים אל המקום בו הוא קבר את התינוקת הקטנה. 

לאחר שנמצאה הגופה, סעדה, שהיה רק בן שמונה, נלקח לחקירה והודה בכל פשעיו, כולל אלו שהתבצעו שנה קודם לכן בתוך המשפחה. על פי דיווחי המשטרה המקומית, הוא לא הביע חרטה על מעשיו וסיפר למשטרה את כל הפרטים בגאווה, תוך כדי שהוא מחייך ואף מבקש עוגיות מהשוטרים. השוטר, עמית לודה, אמר כי הילד הוא "מקרה פסיכיאטרי חמור" וסיפר כי הוא נלקח באותם הימים לבדיקה על ידי אנשי מקצוע. על פי דברי מפקד המשטרה המקומית, שטרודאן קומאר, כל מקרי הרצח נערכו באופן זהה. לטענתו, סעדה העיד כי הוא נהרג לקחת את הילדים אל השדות, שם הכה אותם באבנים והרג אותם. 

הילד הרוצח הוערך על ידי גורמים מקצועיים ונמצא כי הוא סבל מהפרעת התנהגות, כלומר, דפוס מתמשך של בעיות רגשיות והתנהגותיות שיכול לגרום לילדים להיות כועסים, תוקפניים ואלימים. הפסיכולוג שטיפל במקרה של סעדה אמר: "תוקפנות כזו עשויה להיות תורשתית ועלולה להיגרם בגלל שינויים כימיים קיצוניים שמתרחשים במוח". על פי העיתון הבריטי, The Guardian, בהודו חל איסור להטיל עונש מוות או לשלוח לכלא ילד קטן. לבסוף, הוחלט להכניס את הרוצח הצעיר לבית מעצר לילדים בעיירה מונגר, שם שכן עד שמלאו לו 18.