בגן החיות בסיביר, העובדים החליטו לתת לבעלי החיים לנסות ולנבא מי יבחר לנשיאות ארה"ב בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב. אחרי שבשנה שעברה כל בעלי החיים ניחשו את התשובה, שכולנו כבר יודעים, את התשובה לניחוש של בעלי החיים בבחירות הקרובות - נגלה רק בעוד יומיים. 

גן החיות בסיביר מנבא - מי יבחר לנשיאות ארה"ב?

גן החיות בסיביר מנבא - מי יבחר לנשיאות ארה"ב? (צילום: רויטרס)

בניסיון של בעלי החיים לנחש מי יבחר, היו הפעם ניחושים שונים בין בעלי החיים בגן החיות בעיר קרסנויארסק שבסיביר. העובדים בגן החיות חרטו את פניהם של המועמדים לנשיאות על מספר אבטיחים והניחו אותם על בפני החיות. כל חיה בתורה הצטרכה לגשת אל האבטיחים ולנסות לנחש נכון מי יבחר, הנשיא הנוכחי דונאלד טראמפ, או שמא המועמד מהמפלגה הדמוקרטית, ג'ו ביידן. 

קואן, דוב חום שחי בגן החיות, בחן בקפידה את שני האבטיחים, ולאחר היסוס קצר, בחר במועמד ג'ו ביידן, כאשר תקע את שיניו באבטיח עם הציור של פניו. לעומתו, ברטק הנמר בחר בביטחון בנשיא הנוכחי, דונאלד טראמפ, וכמוהו גם חאן, נמר בנגלי לבן שהתמהמה את בחר לבסוף בטראמפ. 

מנהל גן החיות, אנדריי גורבן, אמר כי , בבחירות הקודמות, המועמד טראמפ זכה לכל הקולות בניחושים של דיירי גן החיות הסיבירי, לעומת הפעם הזו, לפיה, יש מחלוקת בין בעלי החיים. "במהלך הבחירות הקודמות, כל בעלי החיים שלנו ניחשו נכון. כמובן שטראמפ לא התקשר או אמר תודה, אך אנחנו לא משוגעים. אלא שהפעם, הוא לא יכול לסמוך על התמיכה שלנו כמו בעבר", אמר גורבן.