אפל הודיעה במהלך סוף השבוע על ריקול (החזרת מוצר) לדגמי ה-AirPods Pro. כאמור, ההכרזה מגיעה לאחר מספר חודשים בהם משתמשים מדווחים על רעשים מוזרים מהאוזנייה, שהלכו והתגברו ככל שהם זזים. נראה היה כי מדובר בתופעה רחבה, ולקח לחברה זמן להתייחס לנושא באופן רשמי, זאת למרות שהחליפה אוזניות תקולות.

בחברה הודיעו כי אוזניות שישמיעו רעשים שונים - כמו צלילים "מתפוצצים" או רעשים סטטים שמתגברים בסביבה רועשת, או בפעילות גופנית או בזמן שיחה, או שביטול הרעשים לא עובד כצפוי והבאס אובד או חלה עלייה בצלילי הרקע בזמן הליכה ברחוב או טיסה במטוס, יוחלפו תחת הריקול, ובתמורה המשתמש יקבל אוזניות חדשות לגמרי. הם הדגישו כי כל האוזניות שנמכרו עד אוקטובר 2020 נמצאות בהכרזה, התקפה לשנתיים הקרובות, כך שאין מה לדאוג במידה ואתם מחזיקים בדגם המדובר, ולא חווים תקלה. 

בתוך כך, אתר בלומברג דיווח כי אפל צפויה להשיק צמדי אוזניות איירפודס חדשות במהלך 2021. על פי הדיווח, מדובר בדור השלישי של האיירפודס, לצד הדור השני של האיירפודס פרו. עוד נטען כי הדור השלישי של אוזניות ה-AirPods יחליף את ה-AirPods 2, כאשר הוא צפוי להיות דומה יותר ל-AirPods Pro.