אישה אמריקאית מניו המפשייר, שהייתה בעלת רישומים פליליים בגין עבירות בסמים, התחזתה לעורכת דין, פרצה למחשבים וזייפה מסמכים על מנת למחוק כל זכר לעברה הפלילי. לצערה הרב, התוכנית שהגתה על מנת להימנע ממאסר, נכשלה אחרי שקצינת המבחן שלה הבחינה כי משהו חריג התרחש וכי כל ההאשמות נגדה בוטלו. 

ליסה לונדון בת ה-33, שחיה כעת בליטלטון, ארה"ב, פרצה למערכת האלקטרונית של המדינה על מנת לבטל את האישומים נגדה והגישה מסמכים מזויפים עבור שלושה תיקים פליליים נפרדים שנפתחו נגדה בשנה שעברה, כך על פי הדיווחים בעיתון New York Post. אחרי שקצינת המבחן של לונדון התכוונה לדווח במערכת את הערכתה, היא שמה לב שכל האישומים עבור הפושעת נמחקו. 

ליסה לונדון, האישה שמחקה את רישומיה הפליליים (צילום: רשתות חברתיות)
ליסה לונדון, האישה שמחקה את רישומיה הפליליים (צילום: רשתות חברתיות)

כאשר קצינת המבחן רצתה לוודא האם ההערכה עדיין רלוונטית, היא יצרה קשר עם התובעים במחוז הילסבורו על מנת לאשר זאת. התובעים במחוז, ששמעו על כך שכלל הרישומים הפליליים נעלמו, הבינו את התרגיל שעשתה לונדון והחלו להתחקות אחר צעדיה. "התיק לכאורה מכיל תביעת ביטול אישומים שהוגשה על ידי עוזרת פרקליטת המחוז פטריס קיזאן, אך מהר מאוד התברר למדינה כי המסמך, כמו גם מסמכים אחרים בתיק, הוגש במרמה", כתב שופט בית המשפט העליון שעסק בתיק, דיוויד אנדרסון. 

בימים אלו, לונדון מואשמת בזיוף החלטת שופט שנוגע להגשת התביעה נגדה ובזיוף פקודת המשמורת על ילדיה. כעת, בנוסף להאשמות החמורות נגדה הקשורות בסמים, היא גם תישפט בשנית בגין שישה סעיפים של הונאה וזיוף ראיות. ההיסטוריה של לונדון כוללת, בין היתר, אישומים פליליים שנרשמו בעיר מנצ'סטר באנגליה, הקשורים לצריכה והחזקה של הסם מת' (מתאמפטמין). כמו כן, נרשמו בתיק שלה גם כתבי אישום בגין פריצה וגניבה.