אדם שהלך ברחובות ניו יורק, ארה"ב, לא הבחין בבולען שנפער באמצע המדרכה, ונפל פנימה אל תוך בור שופע חולדות. לאונרד שולדרס הלך ביום שבת האחרון סמוך לתחנת אוטובוס באזור הברונקס, כאשר הבטון נסדק תחת רגליו ונפער לכדי תהום של כ-4.5 מטרים מתחת לאדמה, שם הוא נלכד למעלה מחצי שעה. 
תיעוד הנפילה והחילוץ של הבחור שנפל אל בור באדמה:

המקרה הקשה, שתועד על ידי מצלמות אבטחה במעגל סגור, מציג כיצד שולדרס הלך ברחוב ונעלם לפתע, כאילו בלעה אותו האדמה. אחד העדים סיפר: "הסתכלתי למטה אל תוך הבור וראיתי שהבחור הצליח להזיז רק את ידו". כוחות הצלה הוזעקו מיד למקום, שם צוות החילוץ הצליח להוציא את שולדרס מתוך הבולען. לאחר האירוע, הוא נלקח לבית החולים סנט ברנבאס הסמוך, שם הוא נמצא במצב יציב, אחרי שאובחן עם פציעות בזרועותיו, רגליו ופניו, כך עם פי הדיווחים בערוץ החדשות New York Times

משפחתו של שולדרס התראיינה לתקשורת המקומית בעיר, שם הם סיפרו כי האירוע הותיר אותו עם טראומה קשה וכי הוא הזדקק לטיפול רפואי בבית החולים. "חולדות זחלו עליו והוא לא היה יכול לזוז. הוא לא רצה לצעוק כדי שחולדה לא תיכנס לתוך פיו", אמר אחיו, גרג וויט. בנוסף לו, אמו של שולדרס, סינדי, אמרה: "הוא סיפר כי הוא נפל ישר למטה והשאריות של המדרכה נפלו אחריו ופגעו בו על הקרקע". תושבי ניו יורק שהתראיינו לרשת הטלוויזיה CBS תיארו את המקרה כ"סיוט בלתי נתפס".