סבתא ליותר מ-100 נכדים, שהגיעה לגיל 120 המיוחל, עשתה את הלא ייאמן והצליחה להביס את נגיף הקורונה. מניקה אנקו, שחיה בכפר אורטבאג שבדרום מזרח טורקיה, טופלה בבית החולים אחרי שאובחנה כחיובית לנגיף, וכעבור שבועיים של אשפוז, היא שוחררה במצב בריאותי מצוין והוכיחה לעולם שהגיל הוא רק מספר. שיחרורה מבית החולים של האישה בת 120 שניצחה את נגיף הקורונה:

נגיף הקורונה, שהשתלט על העולם, הגיעה גם אל גופה של אישה מבוגרת ולה 12 ילדים ומעל ל-100 נכדים, כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית. אנקו המבוגרת, סיפרה בראיון לערוץ החדשות Anadolu Agency כי היא הצליחה להבריא בזכות הטיפול המסור שקיבלה בבית החולים ואמרה: "טיפלו בי כאן מצוין. הודות למאמצים שלהם הצלחתי להבריא".

בת משפחתה של אנקו, חלימה בת ה-65 אמרה: "חמותי אישה בריאה שנוהגת לשמור על אורח חיים בריא ודואגת לאכול בדרך כלל רק מוצרים אורגניים, אך אין ספק שהיא החלימה זכות הטיפול הרפואי שקיבלה. אלוהים יברך את האחים והאחיות ששמרו עליה". הרופא שטיפל באנקו, ד"ר בילים קאיה העיד כי המטופלת, בת ה-120, הגיבה טוב לטיפול ולאחר שהנגיף יצא מגופה, היא השתחררה מבית החולים. עוד הוא הוסיף כי אנקו תצטרך לשמור על בריאותה בשבועות הקרובים, זאת כיוון שהיא עדיין חלשה בעקבות המחלה. 

בעוד שגיל 120 הוא גיל מרשים ביותר, אנקו עדיין לא הצליחה לשבור את השיא בתור האדם שחי הכי הרבה שנים והרופאים טענו כי על פי מצבה הרפואי, היא תוכל לעשות זאת. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, האישה שחיה הכי הרבה שנים היא ז'אן קלמנט, שמתה בשנת 1997 והייתה בת 122 ו-164 ימים. כלומר, קלמנט נולדה בשנת 1875 – לפני המכונית, המטוס או אפילו הטלפון.