היסטוריון רוסי שדד את קבריהן של 29 ילדות וחי עם גופותיהן החנוטות, אחרי שאיפר אותן ודאג להם כמו לבובות. חוטף הגופות, אנטולי מוסקווין בן ה-59, פרץ אל קבריהן של הבנות הצעירות ולקח אותם איתו אל הבית של הוריו ברוסיה, שם הוא מתגורר. זו הפעם השנייה בה מוסקווין נעצר בגין התעללות בגופות ופריצה לקברים, שכן בשנת 2011 הוא הודה ב-44 סעיפים של התעללות בגופותיהן של ילדות בנות 3 עד 12. 

במהלך הדיון בבית המשפט שנערך בפעם השנייה, מוסקווין הודה בכל ההאשמות וסירב להתנצל על כך. הוא טען כי זכויות הוריהם של הילדות הסתיימו כאשר הן נקברו, ולדבריו, הבנות האלו הן "רק בנות" וכעת אין להם שום הורה בעיניו. הוא אף חתם ואמר בקול רם: "לא, אני לא מתנצל". על פי טענות העבר שלו, מוסקווין אמר בבית המשפט בשנת 2011: "ההורים של הבנות האלו נטשו אותן בקור, וכעת אני לקחתי את גופותיהן איתי כדי לחמם אותן". 

אולגה שרדימובה (צילום: רשתות חברתיות)
אולגה שרדימובה (צילום: רשתות חברתיות)

אחת הגופות שנלקחו מקברן הייתה של אולגה שרדימובה, שהייתה רק בת 10 כאשר נרצחה. אמה של הילדה, נטליה בת ה-46, נהגה להגיע באופן קבוע אל הקבר של בתה, אלא שיום אחד היא הגיעה וראתה שהקבר נפרץ והארון ריק. בדיון בבית המשפט, נטליה התנגדה לשחררו של מוסקווין וטענה: "היצור הזה מכניס פחד, אימה ופאניקה אל חיי בכך שהוא מתעלל בצורה גרוטסקית בילדים מתים".

לדבריה של נטליה, היא הייתה שמחה לדעת שמוסקווין יבלה את שארית חייו בבית חולים פסיכיאטרי לנפגעי נפש. אחרי שנמצאו הגופות, נטליה סיפרה כי היא קברה מחדש את בתה, אך הפעם לא רשמה שם על המצבה, מחשש שחוטף הגופות ישוחרר וינסה להמשיך להתעלל בילדות מתות. "הוא אומנם אדם חולה שיטופל, אך אין מה לשמוח מוקדם מידי", אמרה נטליה. 

בשיחה עם אמו של מוסקווין, אלווירה בת ה-77, היא אמרה: "ראיתי את הבובות אך לא חשבתי כי מדובר בגופות של ילדות אמיתיות. חשבנו שהתחביב של בננו הוא לייצר בובות גדולות, ולא ראינו שום דבר רע בזה". אלווירה העידה בבית המשפט נגדה בנה וטענה כי הוא לא מסוגל לחיות בחברה, לעבוד או להתחתן כרגיל. בשבוע שעבר נקבע כי מעצרו של מוסקווין יימשך חצי שנה, שלאחריה ידונו מחדש בתיק.