במהלך אירוע מסיבת הלידה של תינוק שטרם נולד, הבעל לקח את המיקרופון והחל להגיד את הנאום שלו, ובמקום לברך את הפעוט – הוא חשף בפני כל האורחים באירוע סוד שהשאיר את כולם בהלם. בתיעוד האירוע, שהועלה לרשת החברתית והפך לוויראלי בכל בעולם, אפשר לראות את הגבר הנסער שופך את כל מה שישב לו על הלב ולא חוסך דבר. הוא הטיח בפני אשתו את ההאשמה החמורה ואמר: "זה לא הילד שלי, המסיבה הזו מיועדת לשניים האלו", בזמן שהצביע על חברו הטוב שנכח גם הוא באירוע. 

תיעוד חשיפת הבגידה של האישה בבעלה (צילום: מתוך יוטיוב)

בזמן שהאישה החלה להתפתל בכיסאה, האורחים כולם נדהמו לשמוע את טענות הבעל, שהצליח גם לאשש אותן באמצעות חברו, שהגיע מצויד במזוודה מלאה בהוכחות. לפני שהן נחשפו, האישה החלה להתגונן בפני אביה וטענה כי מדובר באי הבנה. אך כאשר ההוכחות יצאו לאור, לאף אחד מהנוכחים לא היה צל שספק כי ההריונית בגדה בבעלה.

החתן החל לומר בספרדית: "כולכם יודעים שאנו מצפים לילד, יש אפילו בדיקת הריון וצילומי אולטרסאונד . אך מה שאתם לא יודעים, ומדובר בפרט חשוב, הוא שהתינוק לא שייך לי ואשתי בגדה בי". בעוד האישה מתחננת בפני בעלה שידונו בנושא בצורה פרטית – ההוכחות החלו להיחשף. הבעל הוציא אייפד והציג בפני האורחים סרטון בו אפשר לראות את אשתו והגבר איתו היא בגדה לבושים בחלוקים, אחרי שקיימו יחסי מין בסתר

מתוך ההוכחה לבגידה של האישה בבעלה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
מתוך ההוכחה לבגידה של האישה בבעלה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

אחרי החשיפה הגדולה, החלה מהומה שגרמה למסיבה לצאת לגמרי משליטה. הבעל זרק את המיקרופון וברח מהאירוע, בעוד אשתו רודפת אחריו ומנסה להסביר לו את המצב. במקביל, שאר האורחים בחתונה החלו להתלהם ולנסות לתקוף את הגבר עימו היא בגדה. אחד האורחים ניסה להרביץ לו בעוד השאר החזיקו אותו בזרועותיו ומנעו ממנו לתקוף אותו. לבסוף, כך נחתם הסרטון, אפשר לראות את אחת האורחות הזועמות מטיחה בפניו של הגבר עוגה. עד כתיבת שורות אלו, טרם ידוע היכן צולם הסרטון.