מצלמות האבטחה באזור פארק סנט ניקולה שבוורויקשייר, בריטניה תיעדו תעלול חולני של ארבעה צעירים שהשליכו גופות של ארנבים מתים אל עבר בתים ורכבים אקראיים ברחוב. התושבים באזור היו מבועתים כאשר בבוקר וגילן את המחזה המזעזע של גוויות הארנבים מפוזרות מחוץ לביתם ועל הכבישים. האירוע הבלתי נתפס קרה לפני יומיים (שני) בשעות הלילה המוקדמות והחקירה בנושא בעיצומה. תיעוד האירוע החולני - ***קשה לצפייה***

בסרטון, שנתפס במצלמות האבטחה במעגל סגור של בית בשכונת ניוניטון, אפשר לראות רכב שטח קטן שעוצר מול הבית וממנו פרקו שלושה נוסעים ונהג. ארבעת הבחורים החלו לתפוס את גופות הארנבים, כאילו היו בובות, והשליכו אותן אל עבר הרכב שבחנייה, מרפסת הבית ואף על הגג. לאחר מכן, הארבעה חזרו מהר לרכביהם והסתלקו מהמקום. האירוע המחריד התגלה בבוקר כאשר תושבי השכונה קמו וגילו את שהתרחש במהלך הלילה. 

על פי העיתון המקומי The Sun, מתנדבי משמר השכונות האזורי טענו כי היו מספר בתים ממוקדים שסבלו מההתקפה החולנית. בימים אלו, משטרת וורויקשייר חוקרת את המקרה ומנסה לגלות מי הבחורים שעומדים מאחורי הזוועה הזו. לדברי המשטרה, הם קיבלו קריאה בסביבות השעה 23:45 בערב יום ראשון, לפיה ארבעה אנשים התקרבו אל הנכס והשליכו את גופות הארנבים על הבית. הקצינים פנו לכל תושבי האזור במטרה לחפש עדי ראייה שיוכלו לספק עוד פרטים בנושא.

בהצהרה שפורסמה אחרי המקרה על ידי המשטרה המקומית נכתב: "כל אדם שיש לו מידע בנושא צריך להתקשר ל-101 ולציין את מספר האירוע 111 שהתרחש בלילה של ה-1 בנובמבר". בנוסף נכתבו בהצהרה הוראות של המשטרה שמטרתן להנחות את התושבים שמצאו גופות בשטחם. ההוראה אמרה: "אם ישנם גופות ארנבים בשטחך, הכנס אותן בעזרת כפפות אל שקית שחורה והרחק את השקית מהישג ידם של בעלי חיים אחרים, עד שהמשטרה תגיע לאסוף את השקית". בנוסף הם הזהירו כי אם נמצאו ארנבים מתים בשטח ציבורי, יש לדווח על כך למשטרה ולא לגעת בהם.