לאחר פרידה מגילי וטלי המירוץ ממשיך, נראה שהעונה אין מקום לזוגות מצחיקים שבאים לחוויה. נשארנו עם עומר ונטע והאחים צ'יל, אתנחתות קומיות נחוצות ביותר, במיוחד כעת, בשלב בו כל פרק הזוגות נשברים. גם אני הייתי נשבר לו מצלמת גו-פרו הייתה תקועה מול הפרצוף, בזמן שאני מנסה לבנות גשר מתנדנד עם שאקלים. אפשר לוותר על צילומי הקסדה, תנו לראות את הנוף ברקע, את כל המשימה, לא את השחורים באף של המתמודדים.

צ'ילה, ארץ מוצאם של האחים צ'יל, הם רגועים, נהנים מהנוף, מלטפים כלבי חוף, לדעתי בתרמיל שלהם יש מזכרות מאמסטרדם וחולצות של להקות מטאל. בן מתקשה בבניית הגשר, קושי פיזי, הבטן בדרך, יש להם מטרה לרזות אחרי המירוץ, אלא אם הם יזכו ואז יממשו את ייעודם להיות בודהה מודרני. בינתיים, בן מתחבר לצ'י, מוציא את הזן, בונה את הגשר הכי צ'יל בצ'ילה. המירוץ שלהם מזכיר לי בדיחת אבא קלאסית, איך קיפודים עושים אהבה? בזהירות ולאט. 

מתוך המירוץ למיליון. באדיבות רשת 13

אש ואליס מפסידים בשני דו-קרבות, כלומר, מפסידים בדו-דו-קרבות. בכל מקרה, אליס שוחה במקום והם במקום האחרון. בעונה שטוחנים בה מים, היא משתלבת כמו דג במים (זהו, מספיק עם דימויי מים). אך אליס לא מוותרת, בדומה לקריירת השירה שלה, היא ממשיכה כנגד כל הסיכויים, אז מה אם צחקו עליה באודישן לאקס פקטור? מים תחת הגשר. הידעתם שבשבוע שעבר היא הוציאה סינגל? אז מה אם אש לא ממש יודע לשחות? הוא האש והיא המים. 

שני עוד תקועה בפרק הקודם, כואבת לה הרגל, היא צולעת לעבר המונית, שי מרים את התיקים של שניהם, אך אין בו כוחות להרים אותה. אל חשש, לא הכל אבוד, משימת מחסום לפניהם. עוד בארץ, לפני שיצאו למירוץ, סיכמו שהיא תעשה את כל המחסומים, אולם כעת היא צולעת ותופסת את עמדת המעודדת בזמן ששי נלחם בפחד גבהים. שני מרימה אותו במילים שלה, מוכיחים שנית שהם צוות מנצח, אך גם נבזי, שמים עצור לאש ואליס, מהלך צולע.

עומר ונטע, כמו בארט וליסה סימפסון, גרסת השכונות, רבים ואוהבים. נטע שם לעודד את עומר, לעזור לו להכיר בחורות ולהזכיר לו לסדר את החבילה. אסף ונתא חזקים כתמיד, בונים את הסולם כאילו זה פאזל שלוש חתיכות, הם חוו קשיים בפרקים הקודמים, אך חזרו חזקים מתמיד. לא ברור מדוע הם לא מקבלים "עצור" פה אחד כל פרק, יש צורך לאזן את המירוץ, אולי להוסיף להם משקולות לתרמילים, או בדומה לשמשון הגיבור, לגלח להם את מקור הכוח, השפמים.

אביתר וליאן מגיעים למשימת המים, ליאן שוב בחרדה מהמים, מישהו יכול להסביר איך כל האינסטגרם שלה מלא תמונות שלה בבגד ים עם כזאת פוביה? אך מתגלה שמים רבים לא יוכלו לכבות אותה, נגד אש ואליס ליאן משחררת את החיה שבה, חיית יבשה כמובן. במשימת הגשר אביתר מסיים מהר ושוב יוצא שאקל, כבר כמה פרקים הם על מי מנוחות. 

האם זה השקט שלפני הסערה? זוגות תמיד יריבו במירוץ, בפרק הבא נזכה לעוד דרמות מהם ומאש ואליס, מקווה שתהיה דרמה רצינית יותר מהפציעה של שני, אך לא אופתע אם גם זה יתגלה כסערה בכוס מים.