גבר בן 48 תושב הדרום נעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות של אינוס ומעשים מגונים בקטינה. הוא יובא היום (חמישי) לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי החשוד, בן זוגה של אם הקטינה אשר שימש לה כדמות אב, ביצע לפני חמש שנים בהיותה מתחת לגיל 16, עבירות של בעילת קטינה וביצוע מעשים מגונים במשך כשנה. 

תחילת הפרשה לפני כשבועיים, אז התקבל דיווח במשטרה אודות חשד לביצוע עבירות מין חמורות בצעירה, היום בת 21, בתקופה שבה הייתה קטינה מתחת לגיל 16. בדיווח עלה חשד לפיו בן זוגה של אם המתלוננת אנס אותה בעת שהייתה בת 15 וביצע בה עבירות מין נוספות במשך כשנה.

נדגיש כי מדובר בצעירה בשנות העשרים המוקדמות לחייה שאחרי 5 שנים מאז נפלה קורבן לכאורה למעשיו של בן זוגה של אמה אזרה אומץ והעבירה את הדיווח למשטרה. עוד נדגיש כי קודם המעשים המתועבים ניהל החשוד מערכת יחסים אישית עם אימה במשך תקופה ארוכה, מאז הייתה קטנה. 

בעקבות הדיווח פתחה המשטרה בחקירה במהלכה בוצעו פעולות חקירה רבות ואתמול כאמור נעצר החשוד והועבר לחקירה, הבוקר הוא יובא לבית המשפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.